{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
516 visninger | Oprettet:

sløv efter bedøvelse?? {{forumTopicSubject}}

For en uge siden blev min hest vaccineret og fik ordnet tænder hvor hun selvfølgelig blev bedøvet.

hun fik 3 dage fri, og så startede vi op igen.

Men nu er hun simpelthen bare død for energi.

normalt har hun masser af energi og arbejdslyst, og vi rider som regl en times dressur dagligt uden rigtig at køre hende træt.

men nu kan hun ikke holde mere end max ½ time, og så er hun så død og forpustet at man tænker hun kan falde om hvert øjeblik.

Har ikke prøvet dette før, og aner ikke om det kan have noget med den bedøvelse hun fik at gøre??

Har tænkt mig at ringe og tale med dyrlægen om det, og evt. få taget en blodprøve, men vil lige høre om nogen af jer herinde har prøvet, eller hørt om noget lign??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sløv efter bedøvelse??
  • #2   18. jan 2012 Tak for link - har lige læst noget af det igennem - men jeg syntes nu ikke at hun er blevet sådan syg syg... hun spriser og drikker fint og bevæger sig også fint, men hendes energi er helt i bund, og det har jeg aldrig oplevet før.. men det tyder på at vaccinen godt kan have påvirket hende på den ene eller anden måde.. må lige have fat i dyrlægen og høre om man skal stille oget op, eller lade hende komme på fode af sig selv igen.

har bare så ondt af min lille hyp smiley

• #3   18. jan 2012 Det er først her mandag tirsdag og onsdag hun er blevet redet normalt, og mandag red hendes part hende, og tirsdag longerede jeg hende hvor jeg kunne se hun var meget sløv - spurgte parten om hun havde oplevet det samme mandag og det havde hun faktisk - bad hende derfor give mig besked efter hun havde redet i dag, og hun har netop skrevet at den også i dag var helt død!

har ikke tænkt på før at det kunne være pga. vaccine m.m.

Men da jeg prøvede at tænke hvad søren det kunne skyldes kom jeg i tanke om at det måske var bedøvelsen eller vaccinen som kunne have haft påvirket hende, men det har slet ikke slået mig før nu..

derfor laver jeg med det samme dette indlæg, og kan godt se at jeg nok skal have ringet til dyrlægen i morgen og have en snark med hende om det.

Kommentér på:
sløv efter bedøvelse??

Annonce