{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

Hjælp søges. Bruger du spåner?? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.

Jeg har det problem at mine heste altid har stået på halm, men pga. dårlig høst er jeg tvunget til et alternertiv og har valgt spåner.
Jeg kan simpelthen ikke skelne imellem vådt og tørt så har svært ved at fjerne det våde. Tager så det der siger sjap.
Hvad eller hvordan gør i andre. Jeg har overvejet træpiller, har hørt de bare skal vendes en gang imellem.
Gode råd modtages.

Hilsen Anita

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp søges. Bruger du spåner??
  • #1   16. jan 2012 Du skal have en god bund når du bruger spåner, og så tage det når det er for vådt og man kan sappe i det. men kun der hvor det er vådt, og derefter skal du hele tiden sørge for der er nok spåner så det kan suge alt det våde smiley

• #2   16. jan 2012 jeg lader det våde ligge til en god isolerende bund, og fjerner kun klatter, så giver jeg ham ny spåne så han eletiden står tørt, og så fjerner jeg det hele 1-2 gange om måneden!:)

• #3   16. jan 2012 Jeg bruger Træpiller, og det er jeg utrolig glad for. Det er nemt at holde og man kan tydlig se hvad der er våd smiley

• #4   16. jan 2012 de tisser i halvdelen af boksen og den anden halvdel er tør og fin, jeg har overvejet at muge den del i bund 1 - 2 gange om mdr. Men i den anden del laver de et hul som de ligger i. Skal jeg fylde lidt fra den anden del i der??

• #5   16. jan 2012 kan jeg bruge træpiller i den halvdel de tisser og spåner i den anden eller bliver det noget rod??

• #6   16. jan 2012 Min Tisser også over det hele, men jeg gør gerne det at jeg fjerner det værste våde, og spreder det som ikke er så vådt. Jeg tror at træpillerne og spånerne bliver blannet godt sammen, hvis man gør sådan, Min laver også et hul i mitten af boksen, men der dækker jeg hullet til, i min boks er der næsten altid tøre tråpiller ude i siderne af boksen, som jeg tager og fordeler ud over hele boksen, jeg bruger kun en trillebør træpiller om ugen ca alt efter hvor meget han har tisset.

• #7   16. jan 2012 Det der er med spåner er at de først bliver bar lidt farvet når de er så våde at de ikk kan suge mere og først der skal man tage det ud..
    Du kan altid bruge de tører spåner så, hvis de kun tisser i den ene halvdel behøver du jo ikk muge den anden del ud smiley
    husk at tage klatter hver dag smiley

Kommentér på:
Hjælp søges. Bruger du spåner??

Annonce