{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
895 visninger | Oprettet:

De sidste dage med ham<3 {{forumTopicSubject}}

ja nu skal jeg jo til at have min egen pony og det er super skønt!:)
Men samtidi må jeg sige farvel til den bedste ven jeg nogensinde har haft og det bliver hårdt!:(
Men det er jo altid rart at vide at man altid kan komme op og sige hej til ham og måske får han en ny part som ville passe på ham og arbejde videre med ham hvor jeg kom fra:)
Jeg ville egentlig bare lave det her forum for at få det skrevet et sted og det er helt okay hvis folk har noget imod det men det kunne da også være rart hvis der var nogle som også har været der og kan give mig lidt medfølelse.
Jeg har skrevet denne lille tekst til min bedste ven i verden Balder
Håber at i vil læse det:
Balder du er min bedste ven! Jeg har aldrig haft en bedre ven end dig! Min kærlighed og min tillid til dig kan slet ikke beskrives med ord! Ingenting, selv ikke den pony jeg snart skal have, vil nogensinde kunne erstatte dig! For Balder du er min bedste ven! Du er mit et og alt! Og jeg elsker dig af hele mit hjerte<3


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De sidste dage med ham<3
  • #1   13. jan 2012 Sødt indlæg. Håber for dig du får sagt 'farvel' på den bedste måde, selvom du har muligheden for at se ham igen. Har slev stået og skulle tage afsked med en part der betød meget for mig, husker ham som det bedste! Men at besøge ham efterfølgende blev aldrig rigtig det samme som da jeg havde parten. Håber tilmed du bliver rigtig glad for din nye hest. Al held til jer i fremtiden. :o)

  • #2   13. jan 2012 forstår dig 100 % har ogs lige sagt farvel til mine 2 bedste venner, som betød alt i min lille verden..
    du skal bare tænke på alt det gode.. fx i dit tilfælde at du kan besøge ham smiley


  • #3   14. jan 2012 smiley ja det er altid rart:) og der er altså ogsÅ nogle søde piger oppe på rideskolen som rugtig vil nusse med ham:)

Kommentér på:
De sidste dage med ham<3

Annonce