16. mar 2005 Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.046
Trist nyhed fra doktordyr {{forumTopicSubject}}
Lukas skulle have sin årlige vaccine idag, og da jeg alligevel havde dyrlægen derude, ville jeg have ham til at undersøge det ar han har over det ene næsebor(se her: (link fjernet) )
Jeg havde først mistænkt solen for at være skyld i at det var begyndt at blive grimt, men nu er der kommet nogle håre buler på.
Dyrlægen mente at der var stor sandsynlighed for at det var Sarcoider. Nu skal jeg holde øje med det det næste stykke tid, og hvis det bliver værrer/ikke forsvinder skal han have lavet en biopsi.
Jeg har læst inde på netdyredoktor ((link fjernet) og det er den vorteagtigeform han har, men desværre er der hul på den ene af "vorterne"
Jeg håber virkelig ikke at han skal ind og opereres i sidste ende, men hvis det er så er det noget som der bare skal gøres.
Jeg er rigtig trist og håber alt hvad jeg kan på at det går i sig selv
jul 2005
Følger: 295 Følgere: 317 Heste: 15 Emner: 1.155 Svar: 8.777
Håber det går i sig selv .
Min hest har ogå vorter ved munden . ( de er ved at gå væk nu )
- Han har altid haft dem , blevet fjernet op til flere gange .. Men er bare kommet igen .
Fik så at vide at en eller anden plante kunne dræbe de vorter , prøvede det , & nu er de ved at gå i sig selv . Den ene vorte var kæmpe stor & nu , helt væk ..
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.046
Nu er det her jo ikke vorter, men en type hudkræft. De ligner bare vorter.
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.046
Men jeg håber at det går i sig selv...
jan 2006
Følger: 136 Følgere: 131 Heste: 5 Emner: 264 Svar: 5.688
mar 2006
Følger: 49 Følgere: 44 Heste: 1 Emner: 222 Svar: 1.963
det er sådanne situationer som nu, hvor jeg er endnu mere sikker på at jeg vil være hestedyrlæge...
Trist nyhed fra doktordyr