{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.555 visninger | Oprettet:

anbefald God /Billig dressursadel {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg er på udkig efter en nu dressur sadel til min hest smiley
er der nogen af jer der kan anbefalde en god og ike vild dyr dressursadel??
der små gerne være god knæstøtte, og hvis stigremmene kan være på indersiden af sadelklappen er det bare bedre smiley
og så skal det være i læder ...
Jeanette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  anbefald God /Billig dressursadel
  • #1   12. jan 2012 følger lige med søde smiley

  • #2   12. jan 2012 Windsor elite er en rigtig god sadel, med rigtig god støtte. Dejligt dybt sæde og kan fås med store og små knæpuder. Ny prisen er ca. 12.000, men brugt kan man godt få dem meget billigere.

  • #3   12. jan 2012 Hvad er billig sadel for dig? smiley hvis man vil have god kvalitets sadel kunne det være en ide' at købe en der er brugt.. Men der er mange gode sadler, jeg selv har haft Windsor elite, kieffer, pieff ameretto, sommer og nu en passier. Har enlig været glad for den alle pånær windsoren, der er alt for meget støtte i sadlen til mig. Og man kan ikke ændre bommen i sadlen.. Hvis du vil have en hel ny sadel kunne det være en pieff ameretto.. Det er en super skøn sadel, og er en efterligning af kentaur.. Har set den til en ny pris på de 7000 mener jeg. smiley

  • #4   12. jan 2012 Kentaur opfylder dine krav og nyprisen ligger fra 8500 kr.

  • #5   12. jan 2012 Jette H : Har kigget på en kentaur elektra new tror jeg nok den hedder smiley

  • #7   12. jan 2012 Uanset hvad synes jeg du skal finde en sadel der ligger godt på din hest i første omgang og så må du finde ud af dernæst hvad der er godt for dig. Få en sadelmager ud og hjælpe- det er det bedste for jer begge.
    Udover det vil jeg klart anbefale Passier sadler da de kan ændres ret meget til ufattelig mange forskellige slags heste og kan fås til rimelige penge i brugt tilstand, fx Passier Grand Gilbert. Jeg har selv haft en Windsor Elite som jeg da helt klart var glad for at sidde i, men min hest blev ret så ked af at have den på og det hjalp bestemt ikke at han fik tillagt sig lidt muskler- så gjorde den decideret ondt og du kan ikke ændre bommen på den så man skal skifte den ud- det slipper man for ved en Passier.


  • #8   12. jan 2012 jeg kan anbefale euroriders de koster vist 1800 kr som nye det er en stof sadel med udskiftelig kobjern den har et bredt kammer og er kort i længden du kan sætte forskellige knæstøtter i ,;)

  • #9   13. jan 2012 wintec bates syntes jeg altså ikke er en helt dårlig sadel til prisen smiley

Kommentér på:
anbefald God /Billig dressursadel

Annonce