{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

hjælp til shetter.. {{forumTopicSubject}}

hej, kan i hjælpe mig lidt..?
er der nogen måde man evt. kan få en shetlænder til ikke at være sky på folden..?
han var på rideskole i nogle måneder, og siden han kom hjem har han været sky på folden, ikke så meget over for de andre heste, men overfor mig.

han ser nærmest bange ud, og hvis han kan se træk torvet når jeg kommer, så løber han væk.
han vil heller ikke kæles med på folden, som han ellers plejede at elske..? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til shetter..
  • #1   11. jan 2012 giv ham tid, og guf når han kommer til dig, uden at han skal arbejde hver gang han går med dig ind

• #2   11. jan 2012
    Jeps, giver Kia ret. Masser af tid og guf.

Han skal forbinde dig med noget hyggeligt og noget godt. Dvs ingen krav og ingen træktov

Han er kommet til at forbinde det med at blive hentet på folden med noget træls.

Held og lykke med ham smiley

• #3   12. jan 2012 Tag ud til den på folden med godbidder og måske give den lidt af sit foder på folden istedet i stalden. Bare tag ud til den for at give den nogle godbidder og så gå igen. Hvis den ikke gider komme hen til dig, så start med at stå ved de andre heste og hygge med dem, så kan det være at din shetter bliver nysgerrig nok til at komme.

Engang imellem kan du så tage den med ud fra folden og give den nogle godbidder og selvfølgelig rose og nusse den, hvorefter du så bare sætter den tilbage på fold igen smiley

Held og lykke

Kommentér på:
hjælp til shetter..

Annonce