{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tiggeri..Drøm.?<3
  • #1   9. jan 2012 Måske får du ikke en, fordi der er en grund til det.
    Det kunne eventuelt være, at de ikke synes du er gammel nok, at de ikke har råd eller noget helt tredje?
    - tænk lige over det, det er ikke billigt at anskaffe sig en hest.

• #2   9. jan 2012
    Hvis de ikke har råd, så lad være med at plag. De har deres grunde til at sige nej.

• #3   9. jan 2012 Jeg er enig med Team Gunnertrup. Det er langt fra alle familier der har pengene til det og tiden til det. Det er jo noget som en 12 årig ikke kan stå med selv.
    Men du kan spare op selv, vise du er ansvarlig og samtidig få mere erfaring indenfor hestepasning og ridning. Måske dine forældre vil lade sig overbevise om et par år?

• #4   9. jan 2012 Nå jaerh Tak for.. Kommentarerne.. Det hjalp ingenting.. Jeg har jo tænkt på det hele for pokker.. Er træt af at folk tror jeg er en lille pige.! Jeg er ik en lillepige, jeg har tænkt på alt det med penge osv.. Jeg har jo haft hest som lille sammen med min lillebrors mor.

• #5   9. jan 2012 Så må du jo uddybe noget mere og forklare at du har erfaring og nævne andre ting som er relevante for at vi kan hjælpe dig.
    Det er ligesom hvis du skal bede om noget i en butik. Hvis du bare spørger efter kød, viser de dig hen til området med kølediskene, men spørger du efter oksekød vil de kunne vise dig præcis hvor det står smiley

• #6   9. jan 2012 enig med de andre.
    måske du skulle prøve at finde en helpart hvor du finder ud af hvad det vil sige at have hest og står for det hele selv? dvs pasning, ridning, undervisning, hygge osv hver ENESTE dag smiley og hvis du klare dette fint så kan det være dine forældre vil overveje at købe en pony til dig hvis de har råd.

• #7   9. jan 2012 ville gerne hjælpe dig men har samme problem x3 smiley

• #8   9. jan 2012 Måske du skulle tage og tjene dine egne penge, hvis dine forældre ikke har sagt ja, jamen så har de vel ikke penge. Jeg er 17 og har aldrig haft min egen, min mor har ikke råd. Længere er den ikke. Og jeg har ikke penge til selv at betale

• #9   9. jan 2012 Vent til at du blir' ældrer, få dig et job, og en evt. en halv eller helpart, og betal den selv, og vis at du har erfaniger nok, og at du er gammel nok til at tage så kæmpe et ansvar! En hest er ikke bare et stykke legetøj, man bare lige sælger vidrer, når man er blevet træt af den.. Og koster det også rigtig, rigtig, rigtig mange penge, at holde hest... Og nej, måske er du ikke en lille pige, mener du selv, men du er trodsalt kun 12 år, og jeg synes derfor ikke at du er gammel nok til at stå for ansvaret for en hest, så hvis du får en hest nu fx. vil jeg mene at det mere er dine forældres ansvar end dit...

Og nej, det var nok ikke det du ønsekde at hører, men det er sådan jeg opfatter det og min mening..

Kommentér på:
Tiggeri..Drøm.?<3

Annonce