512 visninger
|
Oprettet:
Han keder sig!!!! {{forumTopicSubject}}
Hej derude :-).
Figaro er ikke rengående - han går på en lille fold med sin buddy, men folden er desværre mudret og når det er så dårligt vejr, som det er og har været står de for det meste bare med røven mod vinden... Bomstille hele dagen.
Igår havde jeg ham i ridehuset for at se om han var halt. Det var han men kun i trav / galop(går jeg udfra - prøvede ikke da han haltede i trav) men i skridt er han gående.. Han var simpelthen så vild, som han aldrig er.. Han stod på bagben og havde en masse krudt et hvis sted.. Når jeg nu ikke kan udfordre ham fysisk andet end i skridt, hvad kan jeg så lave med ham? Nogle ideer?
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.023
Få ham til at bruge hovedet :o)
Fx via tricks - der findes en masse stille stående. Kan være alt fra at smile, til at røre target, ryste på hovedet, "stå" osv.
Og ja, evt gå ture.
At hesten bare står stille på folden, det gør de fleste hvis der bare er mudder, men nogle er også bare sådan og løber ikke rundt for fulde fart, ved ikke hvordan han er normalt. Må du evt. lægge hø ud til dem? For mange timer på jordfold, uden noget at tygge i er ikke godt.
nov 2005
Følger: 143 Følgere: 253 Heste: 8 Emner: 7 Svar: 159
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.676
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.676
Han keder sig!!!!