829 visninger
|
Oprettet:
kommenter gerne {{forumTopicSubject}}
hey har lige lagt en ny video ud.. hva synes i om den og hesten??
http://www.hestegalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=269395
mar 2007
Følger: 53 Følgere: 51 Annoncer: 3 Emner: 1 Svar: 551
Kig gerne forbi min også.. http://www.youtube.com/watch?v=r45wMSxnaHc
aug 2011
Følger: 45 Følgere: 50 Heste: 5 Emner: 134 Svar: 298
mar 2007
Men tak
mar 2007
apr 2008
Følger: 55 Følgere: 65 Heste: 3 Emner: 14 Svar: 3.182
Ponyen fremvises i en god skridt med rytter i starten. Jeg savner noget mere ridning i trav og galop, gerne forskellige øvelser, der passer til niveauet fx slangegange, volter, skråt ignnem og overgange/anspring.
Umiddelbar tror jeg, du ville få et helt helt andet resultat og publikum, hvis du flettede ponyen pænt op, skiftede gule bandager, brunt underlag, blå ridebukser osv ud med hvidt og optog en seriøs ridevideo (skridt, trav, galop, lidt firgurøvelser samt overgange) udendørs i ordentligt lys og kvalitet uden en masse irrelevant slowmotion. Sådan en video ville jeg klart falde meget mere for end den, du har lavet her idet den vil virke langt mere seriøs og "professionel".
Held og lykke med salget.
apr 2008
jul 2011
Følger: 20 Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 6 Svar: 83
no offense da du self sikkert ved hvad du laver (:
apr 2006
Følger: 72 Følgere: 71 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 24
Tak
apr 2008
Jeg ser ikke med dommerøjne på Grand Prix..det er jeg ikke uddannet til (endnu :-D), men derimod ser jeg masser af klubstævner og distriktstævner - bruger faktisk halvdelen af årests weekender på at sidde i bruet time efter time og forsøge at give folk en ordentlig og seriøs bedømmelse. iIøvrigt kan jeg ikke se, hvad det har med slagsvideo at gøre..?
Nå, men ha en god jul! :-))
mar 2007
jul 2011
Som jeg skrev var jeg meget enig i nogle af dine holdninger, men jeg syntes måske din måde at fremlægge dem på var lidt råt for usødet.. Som du selv skriver har det med garanti ikke været meningen, og det er da også fint at sige sin mening uden filter.. Man skal jo huske på at det skrevne ord er uden tonefald og eventuelle mimiske virkemidler, og derfor nemt kan misforstås..
Det er jo bare synd at man så nemt kan føle sig alene i ridesporten, det er jeg imod..
apr 2008
Om du lægger det ene eller det andet tonefald i mine ord eller misforstår uden kropslige virkemidler, kan jeg jo heller ikke gøre noget ved. Det eneste jeg kan gøre, er at skrive præcis det, jeg mener - råt og usødet, ærligt og kontant - kald det hvad du vil, men det er sådan jeg synes, det er bedst. At være direkte, åben og ærlig - det kan de folk, der er åbne for hjælp og vejledning bruge til noget.
Hvem føler sig alene her i tråden? Hvad har det med emnet at gøre?
jul 2011
Jeg finder ikke selve din kommentar upassende og frastødende, det var mere mht placeringen af kommentaren. at du så selvom jeg selv syntes jeg var tydelig om intentionen har misforstået mit valg af ord, kan jeg som du selv siger, jo ikke gøre noget ved.
aug 2011
jul 2011
som jeg har skrevet i min første kommentar er jeg enig i at den måske virker lidt useriøs.. måske lidt som om du har tænkt den mere som at vise en sjov dag med dig og din hest, og ikke en salgsvideo (:
håber det var til at forstå ;p Jeg er ikke så sej til at formulere mig (;
aug 2011
jul 2011
Jeg kan skam også godt lide at der er noget "fri dressur" og at du viser hesten som hest..
Men jeg savner lidt mere fremvisning.. og jeg ved ikke om man kan kalde det "irriterende" at du bruger mange billeder.. jeg kan godt lide det.. det er kun slo-mo'en der for mig ødelægger helhedsindtrykket (:
Jeg vil sige at din beklædning er helt aldeles ligegyldigt.. altså en gang flueknepperi..
men som sagt.. alt i alt en sød video, men mere som hygge video end som salgsvideo.. dermed ikke sagt at en salgsvideo skal bestå af et opstillet ekvipage, så kommer det jo til at virke kunstigt.. bare hold det nede på jorden (;
aug 2011
Og håber da selv folk kan se mulighederne i hende,,
Kan gode lide at se hesten fri,der kan man rigtig se dens bevægelser og et bukksspring viser kun glæde
det har hun aldrig gjort med rytter
jul 2011
Det er det jeg mener (; og da du ikke er konkurrence rytter er der jo heller ingen resultater du kan vise medmindre du får en dommer ud x'D
Jeg tror måske at jeg i din situation ville informere om at hun aldrig har bukket med rytter.. jeg ved ikke, jeg syntes bare godt det kan være beroligende hvis man overvejer at købe (:
er enig i at det er dejligt at se den fri, så kan man se dens bevægelser uden indflydelse fra rytter og udstyr. Så kan man også danne sig et bedre billede af hvordan dens bevægelser er, og om man mener den har potentiale til det man gerne vil ^^'
Jeg tror på at alle heste har potentiale med den rigtige rytter.. ^^
aug 2011
jul 2011
kommenter gerne