{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kommenter gerne
  • #1   24. dec 2011 Rigtig dejlig video..
    Kig gerne forbi min også.. http://www.youtube.com/watch?v=r45wMSxnaHc smiley

• #2   24. dec 2011 Fiiin hyps,, det ligner den har en go trav at side i smiley

• #3   24. dec 2011 hm..nem at sidde på er han nu ikke.. Har jeg fået afvide af flere smiley
    Men tak smiley

• #4   24. dec 2011 Så der bliver arbejdet på at sidde mere stille smiley

• #5   24. dec 2011 Jeg synes, at mange fotos i en video er meget irriterende. Et enkelt eller to, hvor dyret ses tydeligt fra siden og evt hovedet er ok...men ikke flere. Derud over synes jeg, at gule bandager, der sidder helt nede om kodeled og fremvisning af rytter i store staldstøvler virker useriøs. Video, hvor ponyen er løs er super fint, men slowmotion af bukkepsring er ligeledes useriøs i mine øjne. Jeg ville også klart droppe forsøget af schenkelviginingen i skridt i en salgsvideo, når ikke den kan udføres mere korrekt end den viste (alt alt for meget bøjet i hals samt går meget ovenud mod biddet). Drop igen slowmotion.. Tilsidst blir videoen meget sløret og utydelig - drop igen igen slowmotion. Billeder og tekst af en søster middelmådige kåring er overføldigt.

Ponyen fremvises i en god skridt med rytter i starten. Jeg savner noget mere ridning i trav og galop, gerne forskellige øvelser, der passer til niveauet fx slangegange, volter, skråt ignnem og overgange/anspring.

Umiddelbar tror jeg, du ville få et helt helt andet resultat og publikum, hvis du flettede ponyen pænt op, skiftede gule bandager, brunt underlag, blå ridebukser osv ud med hvidt og optog en seriøs ridevideo (skridt, trav, galop, lidt firgurøvelser samt overgange) udendørs i ordentligt lys og kvalitet uden en masse irrelevant slowmotion. Sådan en video ville jeg klart falde meget mere for end den, du har lavet her idet den vil virke langt mere seriøs og "professionel".

Held og lykke med salget.

• #6   24. dec 2011 Pia K Jensen: Jeg så lige din video, og ku genkende hesten. Den har jeg nemlig lige dømt i Tobøl sidste weekend. Det er en super dejlig hest med masser af potientiale...MEN der er nogle ting omkring eftergivenhed, lethed på tøjlen og rytterens hånd, som skal og kan forbedres meget. Kommer det på plads, så er der mange muligheder fremover smiley

• #7   24. dec 2011 selvom jeg finder måden at udtrykke det på ret snobbet, er jeg til dels enig i nogle af holdningerne fremlagt af k A.. Undskyld mit ordvalg men du virker som en c-dommer der er ret sikker på at klubstævner og grandprix er en og samme ting (;
    no offense da du self sikkert ved hvad du laver (:

• #8   24. dec 2011 Seriøs og konstruktiv kritik. Og tips jeg vil huske.

Tak

• #9   24. dec 2011 Team C&L: Tja, jeg giver bare min ærlige mening uden indpakning - og det er som hesteejer gennem 25 år, dressur"tante", dommer og med en del køb/slag erfaring i ponyer...Og det er naturligvis ment i en god og hjælpsom ånd...så må du kalde måden at udtrykke det på snobbet... smiley
    Jeg ser ikke med dommerøjne på Grand Prix..det er jeg ikke uddannet til (endnu :-D), men derimod ser jeg masser af klubstævner og distriktstævner - bruger faktisk halvdelen af årests weekender på at sidde i bruet time efter time og forsøge at give folk en ordentlig og seriøs bedømmelse. iIøvrigt kan jeg ikke se, hvad det har med slagsvideo at gøre..?

Nå, men ha en god jul! :-))

• #10   24. dec 2011 K A: Det er også det arbejder jeg og mig undervisere også meget på.. Men tak for din søde kommentar..

• #11   26. dec 2011 k A: Jeg kan godt se at jeg måske har været lidt grov.. men jeg fandt det måske bare lidt upassende at du valgt at kommentere på pia's ridning når det jo ikke var emnet.. Det virkede på mig lidt frastødende virkning (misforstå mig ikke) da det jo ikke var det der var essensen..
    Som jeg skrev var jeg meget enig i nogle af dine holdninger, men jeg syntes måske din måde at fremlægge dem på var lidt råt for usødet.. Som du selv skriver har det med garanti ikke været meningen, og det er da også fint at sige sin mening uden filter.. Man skal jo huske på at det skrevne ord er uden tonefald og eventuelle mimiske virkemidler, og derfor nemt kan misforstås..

Det er jo bare synd at man så nemt kan føle sig alene i ridesporten, det er jeg imod..

• #12   26. dec 2011 Jeg synes egentlig, jeg har givet Pia en fin kommentar med på vejen herinde smiley Det er nemlig en super hest, hun har...At du finder det upassende og frastødende, kan jeg jo ikke gøre så meget ved. Nu var kommentaren jo faktisk til Pia, og jeg tror egentlig ikke, hun opfattede det som upassende og frastødende.

Om du lægger det ene eller det andet tonefald i mine ord eller misforstår uden kropslige virkemidler, kan jeg jo heller ikke gøre noget ved. Det eneste jeg kan gøre, er at skrive præcis det, jeg mener - råt og usødet, ærligt og kontant - kald det hvad du vil, men det er sådan jeg synes, det er bedst. At være direkte, åben og ærlig - det kan de folk, der er åbne for hjælp og vejledning bruge til noget.

Hvem føler sig alene her i tråden? Hvad har det med emnet at gøre?

• #13   26. dec 2011 Det sidste var endnu engang en kommentar til din måde at formulere dig på.

Jeg finder ikke selve din kommentar upassende og frastødende, det var mere mht placeringen af kommentaren. at du så selvom jeg selv syntes jeg var tydelig om intentionen har misforstået mit valg af ord, kan jeg som du selv siger, jo ikke gøre noget ved.

• #14   26. dec 2011 ud a disse kommentar er der kun en til mig som har lavet forumet :S

• #15   26. dec 2011 Gitte - din video er rigtig sød.. men jeg syntes ikke det virker som om du virkelig er ude på at sælge din hest.. jeg ville personligt blive lidt afskrækket af en hest der bukker rundt, og at du så vælger at vise det i slo-mo får mig til at tænke på om det er noget den har til vane at gøre, altså et træk du vælger at lægge vægt på?

som jeg har skrevet i min første kommentar er jeg enig i at den måske virker lidt useriøs.. måske lidt som om du har tænkt den mere som at vise en sjov dag med dig og din hest, og ikke en salgsvideo (:

håber det var til at forstå ;p Jeg er ikke så sej til at formulere mig (;

• #16   26. dec 2011 synes mange salgsvidoer er så kunstige,, ville også vise at min hest er glad og tilfreds.. smiley

• #17   26. dec 2011 Det vil jeg gerne give dig ret i.. der er meget af et der bliver kunstigt.. man skal heller ikke vise noget der ikke er.. eller som er tvunget.

Jeg kan skam også godt lide at der er noget "fri dressur" og at du viser hesten som hest..
    Men jeg savner lidt mere fremvisning.. og jeg ved ikke om man kan kalde det "irriterende" at du bruger mange billeder.. jeg kan godt lide det.. det er kun slo-mo'en der for mig ødelægger helhedsindtrykket (:

Jeg vil sige at din beklædning er helt aldeles ligegyldigt.. altså en gang flueknepperi..

men som sagt.. alt i alt en sød video, men mere som hygge video end som salgsvideo.. dermed ikke sagt at en salgsvideo skal bestå af et opstillet ekvipage, så kommer det jo til at virke kunstigt.. bare hold det nede på jorden (;

• #18   26. dec 2011 det er kun 3 måneder siden vi gik igang med hende, så det er begrænset hvor meget man kan vise? ja miot tøj burde ikk begyde noget?? da det jo er hesten ik mig osm er til salg,, synes ikk man skal gøre alting så kunstigt.. jeg har en kanon hoppe men er ikke konkurrence rytter så for mig er ridesporten hygge og forståelse af hesten.
    Og håber da selv folk kan se mulighederne i hende,,
    Kan gode lide at se hesten fri,der kan man rigtig se dens bevægelser og et bukksspring viser kun glæde smiley
    det har hun aldrig gjort med rytter smiley

• #19   26. dec 2011 Nej okay, men det skriver du vist også til videoen?

Det er det jeg mener (; og da du ikke er konkurrence rytter er der jo heller ingen resultater du kan vise medmindre du får en dommer ud x'D

Jeg tror måske at jeg i din situation ville informere om at hun aldrig har bukket med rytter.. jeg ved ikke, jeg syntes bare godt det kan være beroligende hvis man overvejer at købe (:
    er enig i at det er dejligt at se den fri, så kan man se dens bevægelser uden indflydelse fra rytter og udstyr. Så kan man også danne sig et bedre billede af hvordan dens bevægelser er, og om man mener den har potentiale til det man gerne vil ^^'
    Jeg tror på at alle heste har potentiale med den rigtige rytter.. ^^

• #20   26. dec 2011 det kan man også læse hvis man går ind i hendes annonce

• #21   26. dec 2011 jamen dog x'D så er det jo intet problem ;p

Kommentér på:
kommenter gerne

Annonce