{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.133 visninger | Oprettet:

har haft den mest gremme oplevelse idag {{forumTopicSubject}}

Min svigerfar opdager hestene er gået igennem hegnet og står og græsser ved huset,jeg er ovre i stalden og ordne hestene
han vil gå ud og tage fat i dem,men de løber,de vælger så og løb op på en meget trafikerede ved,hvor biler køre stærkt
de kommer over vejen til en anden vej puha,det en markvej
vi løber op for og få fat i dem,der der ser jeg de alle kommer i fuld gallop,og styre lige i mod os
står i vejkanten på den anden siden,og ser der kommer biler
skriver fuldstændig vild og stiller mig ud på kørebanen,for kan se de ikke vil stoppe
der kommer 3 biler med høj fast mod os,og de ser heller ikke til og stoppe sådan lige,selv om jeg står og skriger og vifter med hænder
da to af mine heste er på vej ud i fuld gallop på kørebanen,vælger jeg og træde tilbage da jeg tror de bliver ramt,og for ikke og blive ramt af hesten,når den blev slynget tilbage af bilen, så skriger jeg bare puha,bilen når i sidste øjebilk og stoppe,og de hestene løber hjem
får dem i bokse og lige tjekket dem,de ser okay ud
ingen skader hva jeg kan se
lige nu er jeg i chok,ryster over det hele,og tænker hva kunne der ikke være sket,med dem i bilerne,og hestene
og hvis jeg var kommet 2 min sener så var mine hestene blevet ramt,og der havde nok også været sket noget med dem i bilerne,der kom nemlig 3 biler lige efter hinanden
det ville jeg aldrig tilgive mig selv for,de var 6 heste afsted i en samlet flok,de kunne ha gjort meget skade

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har haft den mest gremme oplevelse idag
  • #1   22. dec 2011 ja kan heller ikke stave lige nu
    så i må lige bære over med mig

• #2   22. dec 2011 puha godt der ikke skete noget smiley
    Det er en hesteejers væreste mareridt smiley

• #3   22. dec 2011 Charlotte- sikke en grim oplevelse og sikke et chok. Godt nogen holdt hånden over alle, så ingen kom til skade. Håber du får det bedre snart.

• #4   22. dec 2011 øv så bliver man bare bange.. puha, godt du slap med skrækken

• #5   22. dec 2011 Phu ha sikke en oplevelse smiley Man må føle sig så magtesløs når sådanne ting sker. Men som de andre siger, godt der ikke skete noget !

• #6   22. dec 2011 Prøvede noget i den samme retning sidste år.
    Vi skulle have lukket vores heste ind, men stikker så af og løber ud på marken og hopper over grøften og ud til en trafikeret vej.
    Det var noget værre noget, men det ender med at vi for dem gennet ind i en stald, ved nogle af vores venner.

Og nu når jeg høre din historie, kan jeg ikke andet end at blive skræmt nu smiley

• #7   22. dec 2011 ja det er det værste maridt,er stadig chokert,der køre en film inde i hovedet,kan se min hoppe bliver ramp af bilen og slynget hen af vejen
    det var så tøt på at jeg bare tog hænder op for øjnene og skreg
    vil aldrig håbe der nogen der kommer ud for det her

• #8   22. dec 2011 puha det lyder ikke rart, forstår godt du er i chok! Folk kører med hovedet under armen.

• #9   22. dec 2011 Så er det bare at få bedre hegn op. Der hvor jeg står nu har vi træ hegn med el. ud mod den trafikeret vej så da skal de sprænge over.

Men godt der ikke skete noget.

Men igen se hvorfor de løb ud, evt ikke nok stråfoder eller bare dårligt hegn.

• #10   22. dec 2011 de har hø på folden,i kasser
    har en plag som ikke lige respektere hegnenet
    vi har 3 tråde på
    altså snor med tråd i samtidig har vi på de to øverste tråde sikret med ståltråd også
    hun har smadret hegnet kan jeg se men fatter ikke hvordan
    hun havde også en periode i sommers,hvor hun gik på hegnet,op så holdte hun op efter hun havde fået rigtig meget stød

vi bor i en lille by,hvor den trafikerede ved ligger et par 100 m væk,og det er lidt kringlet og komme op på vejen,men de har fundet vej alligevel

• #11   22. dec 2011 uha uha uha.... føj for en oplevelse....

• #12   22. dec 2011 puha for en oplevelse. Forstår godt du er lidt i chok..

Mette bang: nogen heste behøver ikke en grund for at stikke af.
    Vi havde en lille shetter engang, han havde alt hvad han skulle bruge på folden, men naboens græs var bare altid grønnere.. Så det var ofte flere gange om ugen vi hentede ham ved naboens heste, eller ved den anden nabos kvier. Vi fandt aldrig ud af hvordan han kom ud..

Kommentér på:
har haft den mest gremme oplevelse idag

Annonce