{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

Dejligt opkald fra nye ejer :) {{forumTopicSubject}}

Ej hvor er jeg altså lidt glad nu smiley

Jeg havde jo solgt Lucky for 2 måneder og 18 dage siden, til en sød familie i sønderjylland men den stald hun stod i, var temmelig stor og efterfølgende fyldt med nye opstaldere.
Lucky er en væver, og hun vævede åbenbart virkelig meget deroppe, nærmest konstant, fordi der foregik så meget omkring hende. Efter hvad jeg hørte fra dem, blev hun tævet af de andre heste, og gik derfor alene (Hvilket er forståeligt, ellers ville hun jo blive ædt op)

Men så fik jeg et opkald fra den nye ejer igår og ih, hvor var det dejligt at snakke med hende igen! Hun fortalte at de havde flyttet Lucky til et nyt og meget mindre sted, hvor hun går sammen med 2 andre heste, hvor hun er floklederen af den lille flok. Hun har en stor, rummelig boks og er helt stoppet med at væve smiley
Hendes rytter/ejer, rider hende dagligt og har startet en LB på hende (Ved ikke om det var i spring eller dressur) og det er mere end jeg har redet på hende, i de 2 år jeg har haft hende smiley
Lucky opfører sig helt eksemplarisk deroppe, vrinsker efter dem og er vist rigtig glad.

Vi snakkede også om at jeg da skulle op og hilse på hende, for første gang siden jeg solgte hende, i det nye år. Jeg glæder mig lidt til at se min skønne pige igen smiley
Jeg håber også at Lucky vil kunne genkende mig, men når hun har det så godt deroppe, er jeg måske lidt bange for at hun ikke kan smiley

Jeg er så glad for at jeg solgte Lucky til dem, for hun kunne ikke få et bedre hjem smiley
Årh.. Det reddede lige min jul at høre fra dem smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dejligt opkald fra nye ejer :)
Kommentér på:
Dejligt opkald fra nye ejer :)

Annonce