Dejligt opkald fra nye ejer :) {{forumTopicSubject}}
Ej hvor er jeg altså lidt glad nu
Jeg havde jo solgt Lucky for 2 måneder og 18 dage siden, til en sød familie i sønderjylland men den stald hun stod i, var temmelig stor og efterfølgende fyldt med nye opstaldere.
Lucky er en væver, og hun vævede åbenbart virkelig meget deroppe, nærmest konstant, fordi der foregik så meget omkring hende. Efter hvad jeg hørte fra dem, blev hun tævet af de andre heste, og gik derfor alene (Hvilket er forståeligt, ellers ville hun jo blive ædt op)
Men så fik jeg et opkald fra den nye ejer igår og ih, hvor var det dejligt at snakke med hende igen! Hun fortalte at de havde flyttet Lucky til et nyt og meget mindre sted, hvor hun går sammen med 2 andre heste, hvor hun er floklederen af den lille flok. Hun har en stor, rummelig boks og er helt stoppet med at væve
Hendes rytter/ejer, rider hende dagligt og har startet en LB på hende (Ved ikke om det var i spring eller dressur) og det er mere end jeg har redet på hende, i de 2 år jeg har haft hende
Lucky opfører sig helt eksemplarisk deroppe, vrinsker efter dem og er vist rigtig glad.
Vi snakkede også om at jeg da skulle op og hilse på hende, for første gang siden jeg solgte hende, i det nye år. Jeg glæder mig lidt til at se min skønne pige igen
Jeg håber også at Lucky vil kunne genkende mig, men når hun har det så godt deroppe, er jeg måske lidt bange for at hun ikke kan
Jeg er så glad for at jeg solgte Lucky til dem, for hun kunne ikke få et bedre hjem
Årh.. Det reddede lige min jul at høre fra dem
okt 2011
Følger: 39 Følgere: 39 Heste: 2 Emner: 134 Svar: 1.187
sep 2010
Følger: 11 Følgere: 12 Heste: 3 Emner: 50 Svar: 280
jun 2008
Følger: 44 Følgere: 45 Heste: 2 Emner: 69 Svar: 403
sep 2010
Jeg er så glad for at de gider at fortælle om hende og hvordan hun har det, sende billeder og ringe til os.
Og glædelig jul til jer også
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2124 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.517
Og tro mig, din hest kan sagtens kende dig.. De glemmer ikke..
sep 2010
Jeg håber virkelig også at hun kan kende mig. Har aldrig prøvet at sælge en hest før, så nu jeg da se
okt 2009
Følger: 71 Følgere: 53 Heste: 7 Emner: 197 Svar: 2.413
Dejligt opkald fra nye ejer :)