argh jeg er sur {{forumTopicSubject}}
ja jeg er egentlig pæn gal i hovedet.
Min forsikring vil ikke tage hesten da operation ikke er forsøgt.
Jo chancen er normal 60% -80 % men koster 12000 bare for operation så kommer alt det andet oven i.
Så skriver man inde på HG og skraks er der moral prædiken.
Jeg har bare ikke 12000 til en operation og slet ikke når dyrlægen siger 60- 80% måske mindre pga hends lave alder.
Jeg ved ikke med jer men man har bare ikke brug for sådan en gang moral pis når man er HELT NEDE.
jeg gider snart ikke mere det hele det kan rende mig her fra og til hamborg jeg er snart ligeglad. Men fuck jeg er da træt og ked af det lige nu.
ja undskyld skulle bare ud med det jeg ved nu ikke om jeg får skrabet penge sammen til en ny det gøre jeg nok ikke. øv
jan 2005
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 10 Emner: 237 Svar: 1.559
Hesten har slået en knogle i koden så den er revnet og skal fjernes + han mener at gaffelbånet er skadet
sep 2004
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 4 Emner: 241 Svar: 2.191
Men min hest havde brækket benet og skadet sit gaffelbånd, han biver 96% funktionsdygtig igen, og det eneste men han får er et overben.. SÅ mangler han selvfølgelig halvdelen af sin knogle, men det har ingen betydning for ham...
Så egentlig forstår jeg godt forsikringen at de ikke vil tage den, for det kan laves...
Min operationen kostede 17.000 + 6000 for noget andet dyrlæge der også havde relation til dette..
Kan kun sige at jeg er lykkelig for at han var dyrlæge forsikret.
sep 2004
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 4 Emner: 241 Svar: 2.191
aug 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 446 Svar: 6.453
Kender godt det der med at, du kan da bare, men man har altså ikke pengene til det og det går virkelig en på, når folk så bliver ved med at sige at man bare skal gøre sådan og sådan!
Det der med forsikringen er da noget værre møg, men de er nok nødt til at være så strikse ellers ville de nok tabe mange penge, har du ikke en dyrlæge som kan erklære den uegnet til brug?
dec 2004
Følger: 263 Følgere: 247 Heste: 22 Emner: 444 Svar: 4.037
Hvis du ikke har råd til opration, kan du hanvende dig til dyreværnet, de giver nogle gange tilskud, eller betaler det hele, hvis du ikke selv kan.
En anden gang, så husk at få hesten dyrlæge forsikret, så skal du ikke betale selv.
Anita
dec 2004
Følger: 263 Følgere: 247 Heste: 22 Emner: 444 Svar: 4.037
Anita
argh jeg er sur