{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
896 visninger | Oprettet:

Julegave til hesten {{forumTopicSubject}}

Hej hg smiley

Ja, jeg keder mig lige lidt, og tænkte at jeg gerne ville give min hest en "julegave", den er så sød ved mig, så hvorfor ikke? :D..

Jeg har tænkt på at få en massør ud, og give hende en omgang :o) Hun har aldrig fået massage i de 4 år jeg har ejet hende, og det er heller ikke fordi at jeg ser det "nødvendigt" at give hende, men det kunne jo være at massøren fandt nogen spændinger m.m.? :o)

Lyder det som en helt dum ide? smiley

Nå, men har I tænkt jer at forkæle jeres muler her i julen? smiley

God jul herfra

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Julegave til hesten
  • #1   21. dec 2011 Jeg synes det lyder som en rigtig god idé.
    Min fik massage i går, ikke fordi han "har brug" for det, men fordi han synes det er rigtig rart, og fordi jeg tror det er "sundt" for hestene at blive masserede.

• #2   21. dec 2011 Baby får et fleecedækken, med hans navn broderet på, og springamacher smiley - jaaa også selvf 1000 vis af gulerødder smiley

• #3   21. dec 2011 Synes da det lyder som en super idé, en omgang massage er jo altid dejligt smiley

Min lille tyksak får først sin julegave i det nye år. Hun skal sendes i ridning så ved ikke helt hvor godt hun kommer til at synes om det ;D

Rigtig god jul til Jer også

• #4   21. dec 2011 Jette: Det er også det jeg tænker smiley Man vil jo gerne have de har det godt og rart :)!

Østmark: Ej, hvor lækkert :D! Han skal nok bliver super lækker med det!

Louise: Ja, jeg gad godt at det var til mig selv, men er for nærig til at bruge penge på sådan noget til mig selv, haha :D! Det da lækkert! Mon ikke hun synes det bliver sjovt nok? Håber det bliver godt for jer begge smiley

• #5   21. dec 2011 Det lyder da som en rigtig god ide smiley

Jeg giver ikke mine noget. Jeg ønsker mig stortset kun rideudstyr/hesteting. Så på den måde, får de kære heste også lidt ;-)))))

• #6   21. dec 2011 *REB+HURK* Martha Andersen
    haha kender det alt for godt ! Vi kan gå rundt og ha' ondt, men at skulle betale for kiropraktor, eller massage.. NO NO. Men til hesten er det bare helt iorden, selv som du der bare vil forkæle hende lidt smiley

Jo det tror jeg hun bliver glad for i længden, hun trænger ihvertfald til det smiley

• #7   21. dec 2011
    Massage er ellers en super god ide, men de har faktisk godt at det. Mac Claud er vant til at få massage fast 1 gange månedligt da det er godt for dem, og man tager evt. spændinger i opløbet.....
    Ydermere, heste skal "lære" at tage imod massage, så oftest får de ikke så meget ud af det første gang...

• #8   21. dec 2011 Ditte: Armen, så bliver de også forkælet smiley Jeg har kun min far der kan finde ud af at købe til rideudstyr, så jeg har ikke ønsket mig noget af det i år, da min svigerfamilie ikke ved hvad, hvorfor, hvor og hvordan man køber det, så det har jeg droppet :D..

Louise: haha nemlig! Hellere bruge penge på hestene end sig selv i det fleste tilfælde! :o) Det meget sjovere at få nyt rideudstyr! Så det jo godt nok at få hende i ridning :)! Håber det bliver godt smiley

• #9   21. dec 2011 Østmark: Tak for det svar, det var brugbart smiley så kunne det være man skulle give hende et par gange over nogen måneder! smiley

• #10   21. dec 2011 mine heste får ikke gaver, hvad skal de dog med det. de forstår alligevel ikke meningen.

hvis mine har brug for ekstra ting så får de dem, men ikke fordi det er jul, men fordi behovet er der.

hunde, katte og andre dyr får heller ikke gaver,

• #11   21. dec 2011 1 gang i måneden er anbefalet bestemt,, første gang mærker man måske ikke den store forskel, men når den først tager imod kan man altså virkelig mærke forskellen. Min gamle hest fik også massage jævnligt og hun synes det var fantastisk- smiley -og hun blev meget mere smidig....

Mac Claud bliver først 3 nu her, men synes alligevel han har godt af det, han leger nemlig ret vildt... smiley

• #12   21. dec 2011 Rikke: Det er rigtigt jeg kalder det også kun for en gave da det jo alligevel er juletid :o) ellers får mine dyr aldrig gaver :o) Men man kan jo godt gøre sig en sød tanke? Hvis det selv gør en mere tilfreds, ser jeg intet problemer i at man kalder det for en gave? smiley

• #13   21. dec 2011 Østmark: Ja, jeg kunne godt forstille mig at det faktisk gør en del! Jeg spring flere gange om ugen på min hest somme tider, så det kunne være jeg skulle se om man kunne lave en fast pris på en behandling én gang om månede med en massør :o)

• #14   21. dec 2011 nej det er fint, hvis det gør dig glad at kalde det for en gave til din hest, så er glæden så meget større ved at punge ud til det

• #15   21. dec 2011 Jeg har en fast aftale. hun tager min baby første onsdag hver måned... dejlig let at huske smiley

• #16   21. dec 2011 *REB+HURK* Martha Andersen .
    Hæhæ - Min mor er heldigvis selv hestemenneske, så det er ikke et problem for mig smiley

• #17   21. dec 2011 Rikke: Hold da op en lyseslukker ! Jeg giver da heller ikke mine noget, men hvis de som måske er yngre end mig synes det er sjovt, så er det da en meget sød tanke!

• #18   21. dec 2011 pernille>> der er da ikke noget lyseslukkende i det jeg skriver.

der spørges til om vi forkæler vores heste mere i jule tiden, hvortil jeg svare nej.

• #19   21. dec 2011 Mine har fået transportdækken og så får de en masse gulerødder & æbler til aften smiley de skal jo også forkæles smiley

• #20   21. dec 2011 de får 2 kg gulerødder juleaften, fordi de kommer tidligt ind smiley
    -gaver som udstyr osv, får hesten jo alligevel ingen glæder af, så det giver jeg ikke mine smiley hehe. men en gang massage lyder også som en god ide, da det er hesten der får glæde af det smiley hehehe. (og samtidig nok også rytteren hvis massagen giver en form for hjælp på noget)

• #21   21. dec 2011 Mine heste får i år himmalaya sliksten, en til hver (: Sidste år fik de nye grimer (:

Jeg giver også hundene gaver (: de får som regel ben eller anden tyggelegetøj smiley

• #22   21. dec 2011 sjovt at der næsten altid skal være en eller flere personer her på HG der skal kommentere ens heste, videoer, forums indlæg eller andet på en anden dårligt måde......

Syntes det lyder som en vildt god ide, og en rigtig sød tanke :-). Det kan da godt være hesten ikke forstår det men de forstår vel heller ikke at du giver dem en godbid fordi du holder af dem..det er da det sammen :-).

• #23   21. dec 2011 hvad er nu kommenteret på en dårlig måde...

• #24   21. dec 2011 Pernille Kondrup . Man behøver da ikke og være yngre end dig for at give gaver til dine dyr :D! Jeg bliver 20 den 30. og kan se at heidi K er 21 :D!

Men det nogen søde tanker og ting I har tænkt at jer til jeres søde hypser i år alle sammen! smiley

• #25   21. dec 2011 Jeg syntes også massage lyder som en rigtig god ide. Vores lille pony får også af og til massage, og de er den rigtig glad for. Og julen er jo en oplagt tid at gøre lidt ekstra for dem man bedst kan li smiley

Vores pony får i øvrigt masser af gaver, både kalender med godbidder, i ejerens pakkekalender, indpakket under træet og det hele, fordi det gør ejeren glad smiley

• #26   21. dec 2011 Jeanne: Ja, det var jo det jeg tænkte smiley At gøre dem man kan lide glade, gør jo en selv glad :o)

Så bliver den da også juleghygget om, dejligt! :)..

• #27   21. dec 2011 overvejer om min sku have en tur på karmdal til welness smiley med svømning og massage.. det falder sikkert i rigtig god jord hos den lille gule smiley

• #28   21. dec 2011 Jeg er sgu så selvfed, så hvis der er penge til overs fra julegave indkøbende så går jeg sgu ud og køber mig et nyt stykke tøj he he! Magic svømmer i luksus og hvad han ikke kender til, har han ikke ondt af smiley

Kommentér på:
Julegave til hesten

Annonce