718 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Oplevelse på hesteryg? Oplevelse på hesteryg?

Hej..

Jeg står og er i tvilv om hvad jeg skal give min kæreste i julegave..
Jeg har flere gange prøvet at få ham lokket med ud på gården for at at kunne prøve at ride, men hver gang har han sagt at hvis han skulle ride så skulle det være i nature, sådan rigtig cowboy agtigt smiley

Sååå...

Ville det ikke være en god idé at give ham en oplevelse på hesteryg, eller vil han synes det var en lidt nedern gave? , (Skal siges han er 21),..

Og er der evt. nogle af jer der kender et godt sted man kan tage hen hvis det er?

Vi bor på fyn, og har mulighed for at kører, dog ikke flere timer :-), + prisen skal være overkommelig smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Oplevelse på hesteryg?
  • #1   17. dec 2011 Er sikker på at han vil synes det er fedt hvis du finder en rigtig ranch som laver langture i smuk natur smiley Self. skal du med til at underholde ham og grine smiley

• #2   17. dec 2011 Lige præcis, tror nemlig det kunne været rigtig hyggeligt, og MEGET anderledes for både ham og mig smiley ,

Men spørgsmålet er bare hvor man finde disse ranch agtige steder henne ? smiley

• #3   17. dec 2011 synes det lyder som en super ide(:

jeg ved der lægger en i lylland, tror det er næsten nede ved den tyskegrænse. Der bliver i hvert fald lavet ture på hesteryg både korte og lange med overnatning, alt sammen med westernudstyr(:

• #4   17. dec 2011 I Vigsø i nordjylland på en campingplads, kan man komme ud og ride islandsk i RIGTIG natur! Det er super hyggeligt og man rider bl.a. Nede på stranden blandt de bunkers som er med i olsen banden fra jylland smiley

• #5   17. dec 2011 Rigtige gode forslag smiley

Har lige været inde og kigge på det der western noget, men det koster bare 2500,- det er så også med overnatning og al verdens ting. :-), synes bare det er lang tid, hvis han alligevel ikke synes det er så sjovt og det smiley

• #6   17. dec 2011 Dm Lynd: når okay, troede faktisk også man kunne komme på nogle kortere ture(: - men ja det er lang tid og sidde på en hest hvis man ikke er vant til det, og hvis man ikke bryder sig om det(:

• #7   17. dec 2011 Men der må vel være andre steder i landet hvor det måske er lidt mere private steder, de kan leje deres heste ud, eller noget :-), så bliver det også mere personligt og hyggeligt, hvis man ikke er så mange afsted smiley

• #8   17. dec 2011 Hvad med Rømø smiley Det skulle være super godt og det er på islandske heste smiley

Der er også noget på Fyn der udlejer islandske heste nede omkring hillerslev men jeg kan dælme ikke huske hvad det hedder

• #9   17. dec 2011 Hey der er mange islænder steder der tilbyder langture ! smiley

fandt tildfældigvis dette på Fyn: (link fjernet)

• #10   17. dec 2011 Altså, jeg synes at det lyder som en rigtig fed gave, men du bliver også nødt til at spørge dig selv, om når han ikke har gidet med ud på gården, så bare har sagt det som "en undskyldning"? Men hvis du kan fornemme at han rent faktisk gerne vil sådan noget, så gør det da endelig ;).

• #11   17. dec 2011 Nej, faktisk synes jeg ikke det lyder som en god gave til ham..
    Hvis han har sagt nej til at komme med på gården, så har han tydeligvis ikke enormt meget lyst til at komme ud og prøve det.
    Det virker ikke som en gave for ham - men mere for dig.
    Giv ham en gave han ønsker sig til jul, og giv ham så dette en anden gang - men som en ekstra hverdagsgave og ikke til jul, fødelsdag eller årsdag. smiley

• #12   17. dec 2011 Synes det lyder som en fed ide til en venindegave, men nej ikke til en fyr, og slet ikke en på 21år. Der skal da ske noget mere, hvad med et gavekort til en fed tur i en ferrari , eller en tur i lufttunnel eller andet sjov ? : )

Forstår godt du gerne vil dele DIN interesse med ham, men hvis han ikke engang gider tage med ud og klappe din hest, tja så tror jeg helt ærligt han vil blive lidt skuffet over en gave på hesteryg.
    Men pøj pøj : )

• #13   17. dec 2011 Nåå..

Jeg har fortalt ham om gaven :-), og han blev faktisk positivt overrasket over det smiley ,,

Så det kunne faktisk godt være en idé og så måske en lille gave ved siden af også..

- Det skal lige siges, at han gerne vil med ned til hesten og han føler sig som KONGE når han står og bare kan få hesten til at flytte sig en lille smule :-p,,

• #14   17. dec 2011 han skal sgu da prøve en tøltér..en super god øl-tølt, det er skide sjovt også som første gangs rytter. De er ofte let at sidde på....så køre det for ham :O) det er så mage muligheder indenfor islænder ture. Gå evt ind på joras.dk

• #15   18. dec 2011 Ja, en isbamse i naturen med masser af tølt er ikke en dum idé for en førstegangs mandlig rytter.. Tølten tager lidt mere hensyn til mændenes æh.. Udstyr.. End traven gør.. smiley

Kommentér på:
Oplevelse på hesteryg?

Annonce