{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.321 visninger | Oprettet:

Mette S
Mette S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Araber hest - Haya {{forumTopicSubject}}

Hey.
Og undskyld vis jeg skriver det forkerte sted...
og prøver at formulere mig korrekt.

Jeg søger en hest af araberrace - sportsaraber (er ret sikker på det er det hun er).

Hun hedder Haya, hendes far hedder Schani og hendes mor hedder Piaff. hun er født hos Ib og Maj-Lis Rasmussen.

grunden til jeg søger hende er fordi jeg savner hende, det lyder sikkert mærkeligt da det ikke var min hest rigtigt men min farmors og hendes mands hest, men den har været betragtet min, og var kommet på stald i nærheden vor jeg bor og var ved at blive tilredet, så jeg kunne begynde at ride hende. og så skete der noget der gjorde hun skulle sælges, og de sagde så jeg ville få billeder af hende. tror jeg har modtaget et....
men det eneste jeg ville var faktisk at kunne spørger den nye ejer om hun har det godt, og om jeg ikke må få et nyt billede af hende, vis det OK selvfølgelig.

Her et lille link med et billede af hende:
(link fjernet)

God jul og godt nytår
mvh Mette smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Araber hest - Haya
  • Mette S
    Mette S Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #1   11. dec 2011 syntes ikke at jeg har kunne finde noget smiley

• #2   5. mar 2015 Haya har det rigig godt. Helene som jeg rider hos ejer hende, og hun er en super skøn hest, som har fået 3 føl. Og Helene er ven med din farmor på Facebook, hvor der er billeder af Haya. Find evt Helene Schou på face. Eller søg i gruppen Shagya angloog sportsaraber gruppen derinde, hvor du også kan finde hende og billeder af nogle af hestene smiley

Kommentér på:
Araber hest - Haya

Annonce