{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nord svensk skovhest.
  • #1   7. dec 2011 Du skal i hvert fald her i vinterhalvåret med de våde folde, holde godt øje med muk i koderne og sørge for at holde hovskæget tørt og rent når han kommer ind fra fold..
    Og så passe på han ikke bliver for overvægtig..

• #2   7. dec 2011 De blir sjældent så gamle grundet de er en tung race. svært at finde udstyr til. pga størrelsen.
    Alt efter hesten, er der nogle smede der takker nej til disse tungere racer.
    Og ja hingst er jo til tider svære at opstalde.

Hvis du har nummeret fra hans papirer kan du måske slå ham op på hestenettet, der fandt jeg familie til min gamle. Fordele ved heste med stamtavle, der kom alle de heste frem, som han var i familie med, som var oprettede derinde.

Held og lykke med ham hvis det bliver ham.

• #3   7. dec 2011 Han bliver kastereret inden han kommer hjem, og han skal gå hjemme i mit eget løsdrift.
    Så opstalding er ikke et problem heldighvis.
    Tak for hjælpen.

Jeg glæder mig meget til at se ham, han skulle efter sigende være meget stille og rolig, lige med undtagelse når der kommer hopper forbi jo.
    Så nu håber jeg at han lever op til forventningerne

• #4   9. dec 2011 udstyr... især sadler... det kommer selvfølgelig også an på hvem man er for nogen mennesker er ligeglade med hvad de ligger på ryggen af deres hest... jeg er ikke en af dem, og det tog en krig at finde en sadel vi begge kunne bruge....
    Den blev bomløs fordi jeg ikke havde 30.000 til at få en specielsyet til min....

og ellers så skal i jo bare have gnisten. smiley

• #5   9. dec 2011 Min plan var også en bomløs.. Hvad har du for en til din, som i øvrigt er rigtig sød.

De har ikke nogle "skarvanker" som er race typisk jeg skal ligge mærke til.
    Åhh jeg håber virkelig han lever op til forventningerne.

• #6   9. dec 2011 Jeg har engang haft sådan en, og regner bestemt med af få endnu en, en dag. :o) Jeg synes de er skønne, alle smede ville smede min hoppe og hun var ikke svær at finde udstyr til. Hun er nu 17 og har det super.

• #7   12. dec 2011 Jeg har ikke oplevet nogen race-problemer, man siger at de er mere udsatte for muk pga. hovskæg, men måske jeg har været heldig for min har ikke haft noget endnu, flere heste på gården hvor han står (dem han går på fold med) har haft det....

min bomløse er en baloun dressursadel. Den er heller ikke i den billige ende af bomløse, men den har en kort anlægsflade, og de nordsvenske er ikke særlig lange. Kan ikke anbefale sadler som barefoot til så brede heste.. man kommer til at føle man sidder på en overpolstret tønde....

Kommentér på:
Nord svensk skovhest.

Annonce