{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.303 visninger | Oprettet:

Løsdrift nær Randers {{forumTopicSubject}}

Er der nogle der ved, om der er nogle nær Randers, der tilbyder løsdrift? Eller evt om der er nogle mindre private gårde, der udlejer boks/mark? smiley

Og hvis man skal søge/finde sådan et sted, "hvordan" ville i så lede/hvordan har i fundet det? - Sedler i butikker, eller annoncer på nettet, eller hvordan?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løsdrift nær Randers
  • #1   30. nov 2011 vi har godt nok ikke løsdrift, men bokse. hestene er ude fra ca kl 8 om morgenen til sen aften, stald miljøet er super, og der er roligt.
    hestene ved os trives, og der er ikke så mange.

• #2   30. nov 2011 for enden af vandværks vej i assentoft er der noget løsdrift, hvordan det foregår dernede ved jeg ikke,

• #3   30. nov 2011 Hvor bor i henne af? Kan du evt skrive en pb?
    Og ved du hvordan man kan kontakte dem i assentoft? smiley

• #4   30. nov 2011 der er måske en ledig boks der hvor min hest står i borup men det er ikke løsdrift

• #5   30. nov 2011 Stald Albrekt.
    Du må gerne lige skrive lidt mere om stedet, evt hvor det ligger henne? :o)

Og det samme til dig Rikke, vil gerne høre hvor i Randers i bor henne af smiley

• #6   30. nov 2011 det er tæt på rytterskolen i borup der går bybus i hverdagene, jeg er eneste opstalder også har ejer selv pt 4 heste der er to der passer heste derude og så søger jeg en også så der kommer til at være lidt mere liv. der ialt 6 bokse... der er ved at blive lavet ridebane men den er ikke færdig der er halm med i prisen og hø kan købes foder sørger man selv for der bliver lukket ud og ind i hverdagene og i weekenderne skiftes vi som regel... vi har et godt sammenhold og gider ikke finderfander i krogene.. prisen er 700 ink halm eks hø og fode(man kan evt lave en aftale med mig at jeg kan købe foder med hvis man ingen bil har)r. stalden er helt ny... der er en stor vinter fold og to store sommerfolde som de veksler i mellem der er ikke mulighed for hingste og alle heste går på samme fold.. der er spring til rådighed og rigtig gode tur muligheder samt 2-3 km til rideklubben svej hvor man kan købe halkort

• #7   30. nov 2011 Det lyder ellers helt perfekt. Det holder jeg lige i baghovedet til overvejelse smiley

• #8   30. nov 2011 det er i assentoft, lige inden for by skiltet, jeg sender dig en PB med telefon nummer på gård ejer.

vi har pt 5 heste på stedet, 4 opstaldet og bondens egen. prisen er 600kr for boks med halm, foder og pasning står du selv for, men vi hjælper selvfølgelig hinanden.

lige nu er aftalen at bonden fodre til morgen, med det foder vi har stillet klar,
    jeg lukker ud om morgenen
    og en af tøserne eller bonden lukker ind om aften, og fodre det foder der er gjort klar.

er en af os forhindret i at komme passer vi andre selvfølgelig boks og hest den dag.

i stalden er der tas på 16år
    chris på 22år
    nils bonden 50+
    og mig selv sagde hunden.

• #9   30. nov 2011 hov vi har ikke ret langt til ridehus.

• #10   30. nov 2011 Puha, jeg kan ikke huske, hvad gården hedder. Det er et par, der har gården, kvinden rider vist rimelig højt niveau, der er ridehal og bane med vandingsanlæg, og løsdrift.

Mener boks koster 2200, løsdriften 1200 - kan nogen huske, hvad den hedder? Ikke noget med Kirstinegården, vel?

Kommentér på:
Løsdrift nær Randers

Annonce