{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dubarry Galway støvler??
  • #1   26. nov 2011 Har kun hørt godt om dem.
    Og når jeg engang har sparet nok op, skal jeg helt sikker købe dem smiley

Det eneste dårlige jeg har hørt, er at sokkerne der kan købes til er dårlige..

• #2   26. nov 2011 Coco tak:D

og ja hvad prisen er på dem.
    Der hvor jeg har været i dag stod de til 3100,-

• #3   26. nov 2011 Har dem også, det bedste køb jeg nogensinde har gjort mig! De klare bare alt! Ridning,udmugning, sne, vand osv.

Fryser aldrig mine tæer og har altid kun almindelige strømper i dem smiley

• #4   26. nov 2011 Jeg har 2 par af dem, og det er de bedste støvler jeg nogensinde har haft smiley
    Kan ikke andet end at anbefale dem!

• #6   26. nov 2011 Elsker mine to par og jeg har med vilje valgt noget der er anderledes og man ikke ser hver dag. Får meget ros for dem smiley
    har begge de her par

(link fjernet)

(link fjernet)

• #7   26. nov 2011 Tak for de gode svar:D

hvad har i betalt for jeres??

kender i evt nogle steder hvor de kan købes billigere? det må gerne være over nettet, i udlandet eller brugt.

• #8   26. nov 2011 De er meget strikse med at godkende deres forhandlere og de får ikke lov at forhandle hvis de sælger billigere end omkring de 3000 kr uanset land. Eneste du kan spare lidt på er hvis kursen er lavere i UK eller Euro f.eks. Tyskland, men med porto er det måske 100-200 kr du sparer og drøn svært at reklamere.

De falder hurtigt sammen i anklen og da det er en støvle man bruger - ja så ser de altså hurtigt "brugte" ud. Det kan betale sig at spare sammen og nyde dem helt fra nye af, ønske sig dem i gave hvor flere slår sig sammen, gavekort til en butik de fås i aller hvad man nu kan finde på smiley

Kommentér på:
Dubarry Galway støvler??

Annonce