{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bakkegaard ridelejr
  • #1   21. nov 2011 Intet stævne smiley
    Mig o gmin papsøster var der og vi frtrød hurtigt smiley
    Du rider højst 2 timer om dagen og resten af tiden må du ikke være ved hestene, og der er ikke en skid at lave resten af tiden smiley
    vores mening


  • #2   21. nov 2011 Jeg har haft hest stående der privat uden for ridelejr tiden og været medlem der, men har ikke været på ridelejren. Skriv en PB, hvis du vil vide om stedet fra den vinkel =)

  • #3   22. nov 2011 Julie:Øv, det lød ellers til at være et rart sted på hjemmesiden:( De kan vel ikke afholde en fra at være ved sin egen hest? (altså hvis man selv har taget hest med) smiley

  • #4   22. nov 2011 Camilla: Jeg havde min ejen med og jeg måtte IKKE gå hverken i stalden eller folden til hende smiley
    Hjemmesiden snød også os...


  • #5   22. nov 2011 Ej, hvor nedern?:(
    -Tak for hjælpen, vaar virkelig tæt på at vælge den:)


  • #6   22. nov 2011 Desværre bliver en negativ oplevelse tit delt med 100 personer mens en positiv kun med 10.

    Min datter var afsted med hendes pony i 2010 (de var alene afsted og kendte ikke nogen) både hende og ponyen havde en skøn uge med dressur, spring, ponygames, tur til og i vandet og HMS.
    Det var en spændt tøs der tog afsted og en træt og glad tøs vi hentede hjem en masse oplevelser rigere og hun havde været sammen med en masse søde piger.

    Ponydrengen stod i boks om dagen grundet varmen og hvor de blev brugt og så lukket på den skønneste fold med bakker hvor de stod om natten. Pigerne stod selv for at ordne i stalden og i det hele taget tage sig af deres ponyer.
    Forplejningen var helt i top med hytter og sove i og rigtig fin mad - har bestemt ikke på fornemmelsen af nogen af dem der var afsted i den uge fortrød valget smiley

    Vi ville vælge den igen hvis det ikke var fordi vi nu leder efter en ridelejr lidt mere dressurpræget uden at være kedelig.


  • #7   22. nov 2011 Findus og pedersen: Og hun oplevede ikke at hun ikke måtte være i stalden, med sin hest, når de ikke skulle gøre klar til at ride?

  • #8   22. nov 2011 Som skrevet var hestene inde om dagen på grund af varmen og fluer. Når hestene er på stald om dagen og græsfold om natten er det jo klart at de når de ikke bliver brugt til ridning skal have lov at hvile. Min datter havde ingen problemer med at forstå at hendes pony havde brug for fred og ro når den var på stald, det var jo hestenes hviletid og der var rigelig tid til hygge med dem på andre tider.
    De måtte gerne opholde sig ved foldene bare ikke i stalden når de var færdige med hestene.


  • #9   22. nov 2011 Fair nok, men det kan jo også være rigtig hyggeligt bare at være i boksen med sin hest? Hjemme bruger jeg fx. utallige timer i boksen, hvor man bare sidder og hygger, eller bruger lidt ekstra lang tid på at strigle osv.?:)

  • #10   22. nov 2011 Altså, private har nu gerne måttet være i stalden (samme stald som ridelejrens), i min tid som privat opstalder. Det er man jo lidt nødt til når man skal passe og ride sin hest.

  • #11   30. jan 2012 Bakkegården er et dejligt sted. Der bliver (forståeligt nok) taget hensyn til hestene, og at de havde brug for fred og ro i stalden. Var med hele sommeren 2010 som hjælper og man må gerne gå ned til sin pony.
    Grunden til at man helst ikke må være i stalden er fordi der af og til også står elevheste. Elevhestene bliver altså brugt 6 uger af sommerferien, og næsten året rundt, så lidt boks/stald ro er vel ikke for meget at forlange (:
    Det har været en af de bedste sommer i mit liv, synes bestemt du skulle prøve den. Der er lækre folde, bokse om omgivelse, og du rider noget forskelligt hver dag. Der er dressur, spring, skovtur, heldagstrandtur (hvor du bader med hesten), sjov dressur og ponygames.
    Klart en oplevelse værd!!


Kommentér på:
Bakkegaard ridelejr

Annonce