{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
968 visninger | Oprettet:

Hesten ændre adfærd! {{forumTopicSubject}}

Har i oplevet at Jeres hest meget merkant har skiftet adfærd?

Jeg har tidligere haft min hest til, at gå sammen med heste på hans egen størrelse, men forleden måtte jeg købe en lille shetlandspony til selskab og pludselig er han blevet helt anderledes af sind. Det er ligesom han er blevet mere "betænksom". Når jeg bl.a. kalder dem ind til fodring kommer han ikke længere løbene ind og guffer alt maden i sig og mosler rundt som tidligere. Nu går han lige så stille i shetterens tempo, vender sig om kigger efter den, ser om den er med, hvis den ikke er med, så stopper han op og venter på den og derudover er han blevet meget mere rolig. Altså kan jeg meget merkant se en væsentlig ændring i hans adfærd på få dage! Det undre mig lidt at det er så tydeligt, hvor meget han har ændret sig! Jeg vil lige sige min hest er en der oftes er øverst i rang og ellers fungere rigtig godt sammen med andre heste på fold og stald, så derfor vil jeg ikke mene den ændrede adfærd skyldtes at han ikke har været "tilpas" i flokken.

Det er ligesom om han passer på den lille shetter? Men måske er det bare vores menneskerns syn?

Nu spørger jeg så? har I oplevet dette og hvorfor sker der så væsentlig en ændring?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hesten ændre adfærd!
Kommentér på:
Hesten ændre adfærd!

Annonce