{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opstaldning i/omkring horsens?
  • #2   20. nov 2011 Kender godt alle rideklubberne, men mangler priser, osv.. det er mest det jeg er ude efter.

og så om der findes nogle private steder, og igen er service, pris osv vigtigt.

• #4   20. nov 2011 Har jeg tjekket, men der står sparsomme informationer, på det jeg kan finde + at jeg ikke kender alle private steder og lign - derfor mit indlæg.

• #7   20. nov 2011 Hedensted og hylke er alt for langt væk..

Den side du linker til ved molger er til ridelejr.

• #9   20. nov 2011 Du finder intet så tæt på Horsens, hvad er årsagen til at du ikke vil kigge længere end det?
    Der er gode steder rundt om Horsens men ikke så tæt på.
    Der er gode steder i Brædstrup, pris er efter hvad du vil have ekstra 1400kr - 2400kr +ind/udlukning.

• #11   21. nov 2011 Jeg er på udkig efter noget for en veninde, da hun er flyttet til horsens men ikke rigtig kender så mange steder.

Jeg kender selv disse steder, men ikke priserne.

Boller rideklub (den nye)
    Horsens rideklub
    ponygården solvang
    kværnbækgård
    holmegårds hestepension (kender godt prisen m.m. her)
    et sted ved hovedgård
    ved karina i lund (kender også pris m-m. her)
    Ved søren i vestbyen (skal det rives ned?)
    stutteri enemærke
    Den gule gård ved siden af stutteri enemærke
    den gård i serridslev
    den game boller rideskole v. mai nicolajsen

Men kender kun stederne ved navn, og tænker der sikkert er flere steder rundt omkring.

jeg vil gerne høre lidt ,ere info om de forskellige steder hvis nogen kan hjælpe (service, pris m.m.)

Der søges ikke noget bestemt.. en ridehal ville dog være dejlig at have i min. 20x40
    ellers skal prisen selv. afspejle hvad der følger med af service, faceliteter, hø, foder m.m.

Hun går meget op i at de får nok hø. så her er en krav at en stor hest bliver tildelt 8-10 kg hø, ellers skal der være mulighed for selv at købe.

det skal helst være med både ud og indlukning, fodring.

udmugning, og halmgivning, må også gerne kunne tilbydes af stedet, men ikke noget krav.

så hun er åben for lidt af hvert.

nogen der kan give mere info om de overnævnte steder, eller som kender andre i området, og som kan give info derom?

• #12   21. nov 2011 Torben - kan ikke forstå du siger der ikke findes nogle steder tæt på horsens - har da lige nævnt 12 stk, og ved der er flere..

• #13   21. nov 2011 der er plads ude ved en der hedder Malue som bor lidt udenfor korning - 9,5 km fra midtbyen. jeg står selv derude, men skal desværre til at flytte, da jeg skal flytte sammen med kæresten i Aars smiley men det er et rigtig lækkert sted med nybygget stald, store dejlige bokse efter de nye krav, ridebane og ridehal, der bliver strøget og fodret og lukket ind og ud, det eneste man selv skal er at ride og muge ud.

i prisen er der hø/wrap og halm, foder osv.

det koster 1500 kr om måneden pr. hest.

• #14   21. nov 2011 nåh ja, må nok lige nævne at der er er ad libitum på folden (STOR fold) og de får ca- 6 kg i boksen til natten og så står de på halm så de kan gumle lidt i det hvis de æder høet for hurtigt smiley

• #15   21. nov 2011 hø ad lib*

• #17   21. nov 2011 kig ved mig

• #18   21. nov 2011 Ja men hovedgård er også for langt væk, den jeg nævnet i hovedgård, er ikke helt i hovedgård, men mellem hovedgård og horsens.

Det sted ved hende malue lød spændende - vil du evt. skrive en pb. med adresse og evt, tlf nummer? hvor stor er hallen? Hvad fodre de med? Har de en hjemmeside? smiley

• #19   21. nov 2011 Stald Thorsvang - hvor langt fra horsens ligger stalden?

• #21   21. nov 2011 Jeg ved godt hvor hylke ligger - har tit været der, men det er desværre for langt væk smiley

• Mia R
    Mia R Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Svar: 4
    #22   12. dec 2011 Jeg skal flytte til Stensballe ved Horsens 1 april. Har et mindre fysisk handicap så jeg skal bruge et sted hvor jeg ved hestene kommer ud, ridehal og ikke alt for mange mennesker.

Det sted ved malue lød spændende. Kunne jeg evt. få adresse i pb.?

Ellers håber jeg at det kunne komme andre gode råd smiley

• Mia R
    Mia R Tilmeldt:
    okt 2009

#23   12. dec 2011 Er der feks nogen der ved om der er ridehal hos stutteri enemærke?

• #24   12. dec 2011 Der er ikke ridehal på stutteri enemærke, og ved faktisk heller ikke om de tager opstaldere ind - ved stedet er til salg, og syntes markerne er tomme, og har været det længe.

men naboen har et fint sted, med en lille ridehal, og stor udendørsbane.

• Mia R
    Mia R Tilmeldt:
    okt 2009

#25   12. dec 2011 Hej Britt, Tak for dit hurtige svar. Det lyder spændende. Du har tilfældigvis ikke mere info på naboen? Er det en 20x40 ridehal?

• #26   12. dec 2011 tror den er lidt mindre end 20x40 - men kan ærligt ikke huske det.. det er ved at være 4-5 år siden jeg var en tur forbi og kigge på opstaldning. smiley

• #27   7. jan 2012 Her er et link til molger rideskole's nye hjemmeside, der finder du alt hvad du skal bruge smiley

www.mgr.dk

Håber du finder det rigtige sted, kan varmt anbefale MGR!! smiley

• #28   27. jun 2012 Hej alle! Vil lige sige, at jeg altså IKKE bor i horsens længere, og dermed står i korning. så i må meget gerne stoppe med at sende PB'er om adr. og telefon nummer, da jeg ikke har nogle af delene længere, da det er over et halvt år siden at jeg flyttede. står i nordjylland nu. Tak smiley

• #29   29. okt 2013 har i fundet noget ?? smiley

Kommentér på:
opstaldning i/omkring horsens?

Annonce