{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

Ugepraktik Søges, læs:) {{forumTopicSubject}}

Hey allesammen på HG:)
Jeg er pt. ved at læse til dyrepasser på RTS vilvorde, og skal i ugepraktik i uge 3, jeg har allerede haft 1 gang, hvor jeg var hos Henrik Høper og i næsten uge skal jeg hos en der hedder Thea, begge med kørerheste.

Her til Januar, uge 3, skal jeg så i praktik igen, og kunne godt tænke mig at prøve noget andet denne gang, men aner ikke mine levende råd for hvor jeg skal begynde, så hvis du nu sidder og tænker, at du da godt kunne bruge gratis arbejdeskraft i en uge, dog skal jeg også lærer lidt af det;), så er vil jeg være yderst glad:)
Jeg kunne evt. godt tænke mig at prøve noget Western sted, frieser sted eller araber sted, for at prøve nogen helt andre racer, end det jeg har prøvet:)

eller hvis du kender et sted hvor du tænker, hey prøv at søg på den her, så vil jeg også være glad:)

Lidt om mig:
Jeg er 19 år - 20 til december - og har håndteret heste siden jeg var 9 år, og har et brænde ønske om at arbejde med heste i fremtiden. Jeg går pt på grundforløbet og har været på efterskole i Grindsted hvor jeg også havde med heste at gøre, men skriv gerne en privat besked hvis du vil vide mere, eller bare skrive her:)

Glæder mig til at hører fra jer;)

MVH Simone

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ugepraktik Søges, læs:)
Kommentér på:
Ugepraktik Søges, læs:)

Annonce