{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

Min hest muligvis reddet. Part 2. {{forumTopicSubject}}

http://www.hestegalleri.dk/for_messageDetail.aspx?msg_ID=806268

Efter at have lavet dette indlæg, fik jeg nogle henvendelser fra folk, der gerne ville høre den videre historie.

Bruno fik de specielle sko på i Fredags. Skoene hedder: Heartbar med lateral extension.

Idag kom så dagen, hvor jeg skulle ride på min hest for første gang i 4 måneder med undtagelse af 10 min. skridt i August.

Efter at have haft sommerfugle i maven hele dagen, sadler jeg ham op kl. 19.00. Da jeg sætter mig op, kan jeg mærke en glad og tilfreds hest under mig, den samme Bruno som han altid har været. Han skridter afsted med sine tunge koldblods skridt og hvert skridt kan høres i ridehallen. Han virker utrolig veloplagt, man skulle ikke tro han har stået stille så længe. Han har selvfølgelig haft lidt arbejde i longe den sidste uges tid.

Da jeg sætter i trav er det med blandede følelser, jeg aner ikke hvad der venter mig. Er han stadig halt, bliver han overfrisk og tager turen med mig eller er han stille og rolig og bærer mig stolt afsted?
Sommerfuglene er næsten ikke til, at holde ud.

Jeg ligger benene til ham og han sætter glad i trav og trasker frisk afsted. Ligger sig til biddet, som om han aldrig har lavet andet end at være min dejlige, godmodige dressurhest. Jeg mærker efter; Han føles 100% rengående. Jeg kigger forventningsfuldt op på min chef, konklusionen efter 5 min. er:

Han virker stadig løs i haseleddet, men han vælter ikke ud i haserne, som før, han halter ikke og han træder flot ind under sig. smiley
Nu må vi se det an de næste dage og se om det bliver bedre. Han skal jo også vende sig til, at han kan gå normalt igen.

Tror nok lige jeg var glad. Jeg travede i ca. 10 min. i alle 10 min. havde jeg et smil der gik fra det ene øre tværs over til det andet. smiley

Ihh, kan slet ikke beskrive, hvordan det føles. Jeg har det sidste halve år, været indstillet på, at det var slut for min unge, glade hest og nu har han fået en ny chance.

Total lykke. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hest muligvis reddet. Part 2.
Kommentér på:
Min hest muligvis reddet. Part 2.

Annonce