sikke en forandring {{forumTopicSubject}}
på bare 2 mdr.
jeg ville bare lige vise jer hvilke fremskridt jeg har gjort med min dejlige hoppe Athene siden jeg overtog hende i ja faktisk nærmest skelet tilstand!!!!
godt nok er hun ikke spræng fyldt med muskler endnu men hun har fået glæden tilbage i hendes øjne, humør ja det hele. hun er blevet en meget gladere hest som ELSKER når hendes mor kommer
det er bare så livsbekræftende...
Vi arbejder stadig videre vi har lang vej endnu. men det går stærkt fremad det er utroligt hvad det rette foder og en MASSE kærlighed og hengivenhed kan gøre.
indtil videre skridter jeg kun på hende og laver øvelser i naturen. men det varer ikke længe inden jeg kan begynde at trave på hende.
da jeg overtog hende havde hun knapt nok energi til at skridte så hun fik lov at stå stille og den eneste form for motion hun fik var på marken og nu er vi nået dertil hvor vi snart kan trave.
jeg passer rigtig meget på at jeg ikke går for stærkt frem og derved for ødelagt hendes muskler hellere lidt for langsomt frem end for hurtigt og så få en skade.
i dag var jeg på aftentur og måtte flere gange holde hende igen for ikke at trave hun vil så gerne. jeg har aldrig i mit liv haft en hest der så gerne vil arbejde som hun vil. glæder mig så meget til at vi må begynde at trave
Syntes lige jeg ville dele min dejlige hoppe med jer.
og ja jeg VED godt hun ikke ligner en million hypper endnu men vi tar det stille og roligt
i kan se mit lille album med den store forandring her http://www.hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=342130
aug 2007
Følger: 24 Følgere: 20 Heste: 4 Emner: 41 Svar: 148
feb 2011
Følger: 71 Følgere: 131 Heste: 5 Emner: 227 Svar: 2.191
maj 2008
Følger: 183 Følgere: 401 Heste: 8 Emner: 629 Svar: 4.388
- Er bare mega misundelig på din grime!
//Sofie Larsen
aug 2007
Følger: 24 Følgere: 20 Heste: 4 Emner: 41 Svar: 148
ang. grimen så købte jeg den til JBK i år og jeg selv ELSKER den. havde set den på en hest for næsten et år siden og har ledt og ledt og lige inden jbk fandt jeg en hjemmeside men tænkte at jeg lige ville vente til efter jbk. og det var godt jeg gjorde det.
hvis i gerne vil have hjemmesiden siger i bare til. mener ikke den kostede mere end 100 kr på nettet
sikke en forandring