TM minivit sommer vs. Vinter {{forumTopicSubject}}
jeg var ude ved land og fritid i dag for købe en spand TM minivit, og havde jo egentlig tænkt at det var vinter udgaven jeg ville have, men ekspedienten spørger om jeg ikke vil have sommer udgaven som er lidt billigere og den ender jeg jo så med St købe fordi jeg lige havde lidt travlt og ikke lige fik tænkt over det, men nu er jeg jo så kommet hjem og bliver så i tvivl om jeg skal køre ud og bytte spanden til en vinter for er lidt bange for at hestene kommer til at mangle noget. Men hvad er forskellen på dem og kan de klare vinteren på sommer ?
Ih føler mig lidt dum, men bliver bare så forvirret når folk tilbyder mig noget andet og tænker jo at de vil mig det bedste, men står selv i butik og ved jo at man sommetider prøver at sælge noget andet end det kunden lige troede de ville ha.
maj 2008
Følger: 41 Følgere: 53 Heste: 1 Emner: 213 Svar: 1.845
sommerudgaven plejer da også at være udgået nu her? da en udløbsdato må nærme sig
maj 2007
Følger: 64 Følgere: 62 Heste: 5 Emner: 109 Svar: 812
Hun fortalte at man sagtens kan bruge vinterudgaven året rundt, men sommerudgaven kan kun bruges om sommeren, da hestene ellers ikke er dækket ind.
-Mie
dec 2007
Følger: 6 Følgere: 16 Heste: 8 Emner: 127 Svar: 725
jul 2009
Følger: 136 Følgere: 121 Heste: 2 Emner: 63 Svar: 607
jun 2007
Følger: 68 Følgere: 82 Heste: 7 Emner: 1 Svar: 438
Min hest kan nemlig ikke tåle de ca 3kg müsli om dagen han skal have, så for at være dækken ind med vitaminer her til vinter får han dem stadig
nov 2008
Følger: 99 Følgere: 107 Heste: 2 Emner: 43 Svar: 1.725
TM minivit sommer vs. Vinter