16. mar 2005 Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.046
De værste telefonopkald {{forumTopicSubject}}
Jeg hader når min telefon den ringer For jeg frygter hvem der ringer...
For nogen år siden ringede min veninde, og det første hun spurgte om, var om jeg sad ned. Jeg sagde at jeg stod fint, men hun mente stadig at jeg skulle sætte mig ned.
Bagefter fortæller hun mig at hendes mor er død. Hun er nok den kvinde jeg har holdt mest af næstefter min mor, og jeg har altid følt at hun var en reservemor for mig. Hun trøstede mig når jeg var ked af det, støttede mig når jeg havde det svært og glæde sig sammen med mig når alt gik godt.
Efter at jeg havde lagt på, vidste jeg ikke hvad jeg skulle gøre. Jeg sad bare i min seng, og en million tanker fløj igennem hovedet på mig og alligevel så virkede det som om at jeg ikke kunne tænke...
Jeg gik ned i stuen til min far og søster, satte mig i stolen og så ud i luften et par minutter, og så røg ordene ud af munden på mig. Min far var chokeret, for hun var jo yngre end han selv var det og min søster begyndte at græde, og så brød jeg selv sammen.
Det håber jeg ALDRIG jeg skal opleve igen. Og det er derfor jeg er bange for at tage telefonen. Jeg er bange for at det er en med en dårlig nyhed.
jeg kan kun forstille mig hvor skrækslagen min far han blev da politiet ringede til ham, for at fortælle at hans ældste datter var på vej afsted med fuld udrykning til skadestuen efter en ulykke. For skræmt det var han. Jeg kunne se lettelsen i han øjne da han endelig kom ind til mig.
Det virker måske lidt mærkeligt at være bange for at tage min telefon, men jeg kan hver gang den ringer ikke forstille mig hvorfor folk de skulle ringe til mig. jeg er så bange for at få dårlige nyheder
mar 2004
Følger: 148 Følgere: 143 Heste: 2 Emner: 483 Svar: 2.978
Jeg har ikke selv prøvet det ! , men har engang drømt det !
jul 2006
Følger: 163 Følgere: 146 Heste: 6 Emner: 45 Svar: 1.149
okt 2004
Følger: 54 Følgere: 50 Heste: 8 Emner: 86 Svar: 559
RIP
~POH~
jan 2006
Følgere: 163 Heste: 2 Emner: 800 Svar: 10.515
Jeg tror jeg græd i en time, tårende væltede bare ud af mig og tænkte kun på om der ikke var en måde at redde ham på.. Uh -- Gys får helt tårer i øjnene.. D'':
En der havde gået i min klasse døde af en blodprop i benet... ;( Moren føder først en dværg som dør, så får hende og hendes mand efter følgende 2 børn, Faren dør af kræft, datteren dør af ukendt årsag og derefter dør sønnen .. Fuck jeg har ondt af den mor !
jun 2005
Følger: 188 Følgere: 239 Heste: 22 Emner: 178 Svar: 3.801
Og det er virkelig heller ikke rart ....
Min mor fik en blodprop og vi var alene hjemme, jeg måtte ringe til 112 og der kom straks en ambulance med fuld udrøgtning, aldrig har jeg været så bange, bare sidde og se på ens mor er ved at dø fra en..
det var også mig der ringede til mine søskende og min far og hans kæreste og fortalte det, fatter egentlig ikke jeg klarede det, for var kun 11 år dengang....
Nu er jeg bare bange for hun dør helt, for hun er ikke blevet så bange at hun har kvittet cigareterne og lægerne siger det mest skyldes det )=
Nu har jeg ikke så meget kontakt til hende, for er flyttet op til min far, da hun også er alcoholiker =/ ja livet er ikke altid lige nemt....
maj 2004
Følger: 85 Følgere: 131 Heste: 3 Emner: 103 Svar: 1.379
maj 2004
Følger: 85 Følgere: 131 Heste: 3 Emner: 103 Svar: 1.379
De værste telefonopkald