{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.020 visninger | Oprettet:

Fejl i hestepasset! {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Jeg ændre adresse nu her d. 1 november, og kom i tanke om at man skal få ændret adressen i min hestepas også. (eller ejercertifikatet) skal jeg så bare indsende selve ejercertifikatet, og skrive der hvor der står at man ændre adresse, eller skal passet sendes med?

+

Jeg har opdaget en fejl i mit hestepas på Bounty, der står han har aftegning på sit højre forben (kode) men det har han ikke?! Det er jo dyrlægen som har lavet en fejl der?
Men det kan man vel kun få rettet hvis man får en dyrlæge ud og laver en ny attest og indsender den igen, og betaler for et nyt pas?!

hjælp... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fejl i hestepasset!
  • #1   28. okt 2011 det i passet kigger de aldrig jeg har os en som er blevet opereret efter passet er lavet og har et hvidt ar og der ringede jeg derover og hørte om det sku sendes derind igen og det sku det ik

ejercertifikatet behøves man ik ændre adresse på det var der i hver til fald ik på den jeg lige har købt ved gamle ejer

• #2   28. okt 2011 Du skal bare melde adresse ændring til landskontoret eller det forbund hesten høre til ved mig er det DI.

De skal ikke have ejercerfikat eller noget. Da det ændres inde ved dem

• #3   28. okt 2011 Stald Lambert
    Det med passet du beskriver er et "aftegn" der er på hesten, emn som ikke er skrevet ind i passet - det er meget normalt. Heller ikke alle hestens hvivler og små stikkelhår bliver tegnet ind.
    Trådstarter er hvor der i passet står der er et aftegn der ikke er på hesten, hvilket kan skabe problemer. Jeg har dog aldrig oplevet at nogen undersøgte min hest og passet for at se om det er den samme hest, desuden kan brændemærket/ chippen også genkendes (:

- mht. til passet ville jeg riunge ind og høre (:

• #4   28. okt 2011 KBT: Det er lige omvendt... der stå i passet at hesten HAR et aftegn, men det har den i virkeligheden IKKE.

Så det kan vel godt give problemer når hesten sammenlignes med beskrivelsen i passet.
    Men hesten er vel chippet går jeg ud fra. Så kan det jo nemt tjekkes at det er det rigtige pas.

• #5   28. okt 2011 Anna
    Det er ligepræcis det jeg siger. Der kan komme problemer hvis der står et aftegn i passet der ikke er på hesten.

Kommentér på:
Fejl i hestepasset!

Annonce