{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.289 visninger | Oprettet:

Tysk stil hjælp :-) {{forumTopicSubject}}

Hej, skal aflevere min tysk stil i morgen, har været syg så har ikke fået den lavet. Skriv lige hvis i kan se nogle åbenlyse fejl. Jeg er mega træt og fatter ikke alt hvad jeg har skrevet, oversæt gerne noget af det danske hvis i gider, det er mest af alt bare blevet noget stikords halløj, er mega dårlig til tysk. I ville være en kæmpe hjælp!

Das lebe in KZ-Lager
Salomon Sorowitsch war für münze und Reisepass Fälschung verhaftet worden bei ein Kriminalbeamte heißt Herzog, und er kommt in das KZ-Lager heißt Mauthausen wo er arbeitet hart. Eine Nacht in das Lager er zeichnet eine Zeichnung als der Leiter fand und er begann zu malen für das Lager. Er wurde transportiert zu dem Konzentrationslager Sachsenhausen und er gibt ein Teil ab seinen essen. Das lebe in einem Konzentrationslager war hart. Sie haben eine Bad jede Sonntag aber sie befürchteten das Schlimmst nämlich dass sie vergast wurden.

Er kam in den Lagern, wo die beste war. Sie arbeiteten für ausländische Währung nach innen und Pässe zu den Soldaten machen
Er war so gut, dass Sie nicht sehen konnte, der Geldscheine gefälscht waren
Hvis de ikke kunne lave Geldscheine blev de dræbt, de var konstant under stort pres og var isoleret fra de „almindelige“ fanger i lejren.
Herzog er blevet noget „fører“ inde for SS i den lejr Sally kommer til og de udnytter fangernes kundskaber til b.la. at fremstille falske dollarsedler.
Sally får efter lang tid lavet det engelske pund og den falske valuta bliver testet af Bank of England og bliver godkendt ægte og fangerne er så heldige at Herzog forære dem et bordtennisbord de kan bruge i weekenderne og til fyraften. Efter dette skulle de forfalske dollaren, og det lykkedes ikke flere måneder så Herzog begyndte at presse de indsatte fordi hans egen karriere stod på spil. En af fangerne (Burger) prøvede at sarboteger deres projekt fordi han ikke ville være med til at forsyne Tyskland med penge til krigsførelse.

- Burger kam unter groß Druck wenn Herzog muss wählen vier (fanger)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tysk stil hjælp :-)
Kommentér på:
Tysk stil hjælp :-)

Annonce