{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.506 visninger | Oprettet:

Import af hest fra Miami {{forumTopicSubject}}

Hej hg
Jeg ville lige høre om der er nogle her inder der her prøvet at iompoter heste før? Jeg her fundet min drømt hest i USA men hvordan siler man sig selv? Alså sikker sig mod svindel?
Prisen for impotering siges at være 5000 DKK og det er for fly, bil, og andrindringer i papirne. Kan det virklig passe at det er så billigt?
Hvad har i oplevet min import af heste?
Håber i ville hjælpe mig lidt.
Jeg ville gerne have at tråden bliver i en pæn tone, og jeg ved at det bedste ville være at hente den selv men det her jeg ikke mulighed for.
På forhånd tak smiley
Mvh Christina

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Import af hest fra Miami
  • #4   23. okt 2011 De tal jeg har hørt for transport og lign i forhold til import fra den anden side af atlanten har været nærmere de 75.000 så tror da enten at du mangler et 0 i din angivelse ellers er der noget helt galt, du kan jo dårligt få kørt en hest tværs gennem DK for 5.000.

Desuden skal der tages hensyn til told osv. som vist ligger omkring 37% af købsprisen afhængigt af hvor man importerer fra. Det skulle jeg i hvert fald da jeg importerede fra Rusland.

Hvis jeg var dig ville jeg kontakte nogle af de brugere herinde der har hentet heste hjem fra USA. Fx ejeren af Tennesee Walkeren Dixie (I'm Gold and Dangerous) eller Lisa Belhage som ejer Akhal Tekinere, hun hentede en hest hjem fra USA sidste år.

Og så skal du være villig til at tage chancen med en hest du ikke har set live. Billeder og video kan snyde, og selvom jeg gerne vil tro det bedste om folk er der desværre skræmmeeksempler hvor folk virkelig har fået noget helt andet hjem end det de regnede med. Også selvom det har været i handel mellem venner, eller det troede man.

• #5   23. okt 2011 Hej alle sammen jeg takker meget for det. Hade in ide om det var noget lusk. Men da jeg aldrig har imoptert heste før så ville jeg lige høre her inde.
    Det jeg under migg mest over at det er en frisser der er udandet tilsvarende hans alder, 6 år. Prisen på hesten skulde være 10000kr.
    Så hade en ide om at der er lusk i det.
    Takker meget for det.

• #6   23. okt 2011 Christina D.
    Tror godt jeg ved hvad det er for en frieser du har set, den er både her på hg og på gul og gratis og det er fup så det siger en ting.
    Du kan både se det på den elendige dansk tekst. og regne det ud fra prisen iforhold til hvad den kan
    Så det er fup, overfør endelig IKKE penge til dem, det ville være spild smiley

• #7   23. okt 2011 Det koster vist ca. 20.000 at få fløjet sin hest fra usa.
    Men prøv at kig her: http://www.airhorse.dk

• #8   23. okt 2011 Jeg ved at fra island til danmark skal man regne med 10.000kr. så det er nok npget dyrere fra Miami.

• #9   23. okt 2011 Det er på en anden side jeg har set den det er på heste. Dk en vallak der hedder Marco

• #10   7. dec 2011 Det koster 40.000 kr. fra Houston til Danmark.
    Jeg har fået 2 heste importeret med 4 års mellemrum, og det kostede 40.000 begge gange.

<b>Dette inkluderede:</b>
    - Pick-up hos ejer
    - 30 dages karantæne med ALT (dyrlæge, foder, daglig pasning og motionering uden rytter)
    - Kørsel til Houston lufthavn (fra Texas hvor karantænestalden er)
    - Fly til Amsterdam
    - Told i Amsterdam lufthavn (ca. 6000 kr. i sig selv)
    - Afhentning i Amsterdam og kørsel til Danmark (vi hentede selv)

Så det er en dyr fornøjelse, men jeg har aldrig fortrudt.

Kommentér på:
Import af hest fra Miami

Annonce