Dem der er ude og prøve part. {{forumTopicSubject}}
Jeg syntes det pænt sagt er nogle mærkelig mennesker der skriver til en. Når man søger en part til ens hest.
Det virker meget useriøst til tider.
Nu er det jo en islænder med 5 gear jeg har. Og jeg har prøvet at der var en der skrev at hun gerne ville prøve den. Jeg spurgte så om personen kendte til islænder. Jeg fik det svar at det kunne da ikke være så svært....
ja...
Jeg har indtil vider op levet 3 af dem der har været ude og prøve min hyp har endt med at købe deres egen æv..
hende jeg havde til part på hende og som jeg var mega glad for, købte også sin egen, men så flyttede jeg Rös. Og det var for langt væk for min part, da hun også havde hendes egen hest nu æv!
Føler mig til tider ret uheldig med de kære parter og dem der prøver @.@ det er jo en ren jungel.
dec 2006
Følger: 49 Følgere: 47 Heste: 11 Emner: 427 Svar: 1.540
Mit held med parter er lig 0.
okt 2006
Følger: 18 Følgere: 34 Heste: 1 Emner: 221 Svar: 3.096
Jeg er imponeret hvis de kan få Rös i tölt og trav. Så er jeg solgt.
Men jeg har oplevet hvor jeg kunne se Rös ville få magten.
Jeg er ikke kræsen da jeg er åben overfor en der aldrig har redet islænder vil prøve ad, men når man siger hvor svært kan det være. så gider jeg ikke en gang forsøge ad.
feb 2004
Følger: 30 Følgere: 29 Heste: 10 Emner: 79 Svar: 949
Jeg havde en ude og prøve min Atli - havde i telefonen gjort klart, at han er en svær hest - men det afskrækkede ikke manden. Det viste sig så at han tilnærmelsesvis ikke kunne ride. Heldigvis gik det ikke galt.
Jeg har også haft en del ude og kigge/prøve, som så ikke skal have hest alligevel...Mon ikke de havde en ide om det inden de prøvede alle mulige heste? Ellers har de nok ikke overvejet det ordentlig inden.
feb 2004
Følger: 30 Følgere: 29 Heste: 10 Emner: 79 Svar: 949
maj 2008
Følger: 93 Følgere: 90 Heste: 10 Emner: 32 Svar: 548
nov 2005
Følger: 140 Følgere: 136 Heste: 7 Emner: 192 Svar: 2.077
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 5 Svar: 10
/Katrine
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 5 Svar: 10
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.442
Har heldigvis pt fundet en sød pige der glad glad for min hyp.
Dem der er ude og prøve part.