1.574 visninger
|
Oprettet:
Stalddækken , hvornår ? {{forumTopicSubject}}
Hmm... plejer ellers ikke at være itvivl men i år må jeg bede om gode råd.
Min Paint er så småt begyndt at bliver lidt tyk i pelsen, han har indtil idag gået ude med regndækken og undertrøje, men inat har de lovet en del kulde og de står med deres vinduer åben i deres bokse, så jeg havde en ide om at give ham stalddækken på i nat....
MEEEN hva så med imorgen.. skal jeg så til at give ham hans vinterdækken på ude ... eller kan jeg stadig nøjes med hans regndækken og undertrøje ??
IH hvor er det lidt af en gåde... for jeg vil jo heller ikke have at han fryser ude og sveder inde..... IH ALTSÅ...
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Vinterdækken er for tidligt
Vejrudsigten for fyn ser fin ud - det sner jo ikke eller er minusgrader. Derfor ikke vinterdækkenvejr.
jul 2009
Følger: 63 Følgere: 58 Heste: 2 Emner: 24 Svar: 161
jul 2004
Følger: 79 Følgere: 78 Heste: 5 Emner: 81 Svar: 6.910
Min hest står i udendørs boks, på trods af det er det altså meget varmere i hans boks end der er uden for pga. han står i læ i boksen, så hvis din hest står i en stald om natten ville jeg mene den skulle have mere på uden for end om natten på trods af de åbne vinduer
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.555
mar 2010
Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 68 Svar: 2.375
Men hvis du vil holde pelsen nede på ham, så giv ham tykkere dækken på.. Min stå med regndækken og er allerede begyndt at lægge pels..
jul 2007
Følger: 81 Følgere: 72 Heste: 5 Emner: 464 Svar: 5.923
apr 2011
Følger: 14 Følgere: 15 Heste: 3 Emner: 3 Svar: 11
Tak for jeres råd og svar.
Jeg regner ikke med at han skal klippes, kun at hans pels skal holdes nogenlunde nede med dækken. Han har to vinterdækkener og to stalddækkener samt et regndækken , så jeg skifer alt efter vind og vejr... men syntes bare det var tidligt at begynde på stalddækken, dog ser det ud til at være behageligt for ham lige nu.. så "thats it"
Stalddækken , hvornår ?