{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

Hvad spiser I, i stalden? {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Jeg er pt. gået i sukker-fælden, er i stalden 4-6 timer tidligt, og 2-3 timer senere, og kommer til at leve af hanutta'er og frugtkiks. smiley

Og er mega træt, måske pga. boldsukkeret, der stiger og falder.

Kan se, andre derude spiser chips og popcorn, men det er vel ikke bedre? smiley

Rugbrød ville jeg gerne have med, men det bliver nok lidt kedeligt efter noget tid.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad spiser I, i stalden?
  • #1   7. okt 2011 arh. chips og popcorn er dsværre ikke bedre smiley ha ha.. men det lød ellers meget godt smiley

hva med at skære frugter i både og have noget vand med... eller gulerødder...

• #2   7. okt 2011 sandwiches, en bøtte frugtsalat og en minigaffel med er også godt, ellers en pakke kiks eller have nogle nudelbøtter stående derude og så få en elkedel derud smiley

der er rigtig mange muligheder, og man er virkelig nød til at spise ude ved hesten når man er der hele eftermiddagen. jeg er en af dem der selv glemmer det, og man kan altså ikke holde til det i længden smiley

• #3   7. okt 2011 jeg spiser ikke noget når jeg er i stalden, men på et tidspunkt havde jeg taget nogle boller derud, og noget pålægchokolade og det fungerede da fint smiley
    Men ellers kunne noget knækbrød da også være en idé ? smiley

• #4   7. okt 2011 hvis der er et køleskab derude er det vel ingen sag og finde noget og putter deri til du skal spise.
    brød, pasta, rester fra aften mm

jeg selv spiser ikke derude, er der heller ikke så længe som dig.

• #5   7. okt 2011 Jeg ville lave en lækker shanwish istedet for også have en banan eller et æble. Det andet er ikke sundt og man bliver tyk og træt af det

• #6   7. okt 2011 gulerødder, agurk, diverse frugt og nogle lækre grovboller :O)

• #7   7. okt 2011 Ja hvad nogle forskellige frugter eller grøntsager =)

• #8   7. okt 2011 fx, hvis du laver en sandwich med frisk salat, en form for pålæg du godt kan lide, og så pak den ind i witawrap, altså det gennemsigtige folie eller hvad man kalder det! Ikke sølvpapir, så bliver det kedeligt! Men en tør sandwish som bliver pakket ind i witawrap, så burde det ikke blive vildt kedeligt med en go sandwich, som der er noget at arbejde på, i smiley

• #9   7. okt 2011 Jeg køber en sæk med gulerødder, så er der både godbidder til mig og hesten;)

• #10   7. okt 2011 det kender jeg godt og jeg har lidt samme problem.. hvad med at vi bliver bedre til at tage lidt frugt med? æbler - så kan hesten jo få det man ikke får spist eller resten. man kan måske skære flugten lidt ud så den er mere frisk og nem fx gulerodsstave, æblebåde, pæreskiver,..

chokoladekiks (mørk chokolade), små juice, husk vand..

• #12   7. okt 2011 Jeg er desværre også lidt "kræsen", dvs. jeg kan faktisk ikke lide frugt. Ved ikke hvorfor, elsker til gengæld grønsager. smiley

Men ja, nudler havde jeg også tænkt på. Sandwich har jeg også tænkt på, men er næsten for doven til det. Men hvis jeg kan lave den dagen før, kunne det godt være en mulighed. smiley

Og ja, jeg er meeeget langsom i den stald. Hehe!

• #13   7. okt 2011 Digestive kiks, myslibarer, æbler og pærer (i det hele taget bare frugt)!:-D Jeg kan overleve en hel dag i stalden hvis bare jeg har det med!(;

• #14   7. okt 2011 Hejsa.

Jeg og en voksen veninde er sammen i stalden 2-3 gange om ugen fast, vi har tilsammen 4 piger, så behovet for noget nogenlunde ordentlig mad er helt nødvendigt. Vi er i stalden fra kl. 16 til 20 ca, og vi er blevet helt habile "staldkokke" Vi skiftes til at tage mad med.

Vi spiser:
    tomatsuppe - elkedel og knor-pulver- den udvidede model er med kolde kogte pastaskruer og groft brød

Madpandekager med skinke, salat, agurk og dressing. Det hele forberedes hjemmefra i forskellige bøtter.

Madpandekager med salat, laks, hytteost og rødløg. Forberedes også hjemmefra i forskellige bøtter.

Brødrister, pitabrød, salat, agurk, majs, skinkestrimler.

brødrister, pølser varmet med elkedel og brød med ketchup eller dressing - usundt, men ok engang i mellem

grovboller med leverpostej, saltkød og rødløg eller leverpostej med agurk.

Kan ikke lige komme i tanke om andet lige nu, men super dejligt med mad inden vi skal hjen; så børnene og os selv ikke skal rydde køleskabet når vi kommer hjem.

God fornøjelse

/Henriette

• #15   7. okt 2011 Nudler! :-D.

• #16   7. okt 2011 Om vinteren har jeg altid nudler i stalden smiley Ikke særlig sundt nej, men det mætter og så går man ikke og spiser en masse slik i stedet smiley

• #17   7. okt 2011 Hos os har vi en der laver nogen toasts og så kan man købe dem billigt smiley og så er der popkorn ellers. Bryder jeg mig bare ikke om smiley

Kommentér på:
Hvad spiser I, i stalden?

Annonce