16. mar 2005 Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.046
Hvornår må man komme med sin mening? {{forumTopicSubject}}
Der er sikkert et par stykker herinde der husker debatten, hvori der blev nævnt, at hvis man ikke selv som ponyrytter havde startet stævner, så havde man ingen ret til at udtrtkke sin kritiske holdning(heldigvis var der en del der var MEGET uenige)
Men hvad siger I???
Er der nogen "grænser" for hvornår man må komme med sin holdning, eller skal man have lov tl at ytre den som man vil(hvis man oprigtigt mener det)?
Eller skal vi alle nu til at vurdere hver enkelt situation, så vi sørger for at sige de rigtige ting til de rigtige mennesker...
For jeg har da lært at der er visse "grupper" man kun med held kan slippe afsted med at kritiserer...
aug 2004
Følger: 70 Følgere: 67 Heste: 3 Emner: 239 Svar: 2.754
nov 2005
Følger: 51 Følgere: 44 Heste: 1 Emner: 54 Svar: 838
Der plejer jeg at forholde min nogenlunde neutralt.
apr 2006
Følger: 92 Følgere: 84 Emner: 60 Svar: 979
men man skal da sige sin mening hvis man har en men stadig på en pæn måde så man ikke såre andre.
man kan ikke undgå at komme i diskution nogle gange eller skændes man så må man bide i det sure æble og sige undskyld for det man har gjort.
Camilse? du ved godt hvad det her handler om, og det gør jeg også .
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.046
Hvis du har en kritisk holdning til noget, så er det fordi du ikke er enig med det der sker...
tag fx den træningsform der hedder Roll-Kuren... Den er jeg kritisk stillet over for
Den situation jeg referer til, var at jeg i et indlæg havde skrevet at jeg mente at en del ryttere fra et ponylandsstævne, red ganske forfærdeligt. Og det måtte jeg ikke mene, for jeg startede jo ikke selv stævner
mar 2005
jeg mener heller ikke man skal være med i en debat hvis man ikke ved hvad man snakker om(men man kan jo stadig godt have en holdning, og i de fleste tilfælde kan man jo begrunde den holdning uden at have særlig megen viden inden for området)
Og ja... det er det jeg mener
Men jeg mener også at det er trist at vi skal have et "installeret filter2 der gør at vi kun siger det folk gerne vil høre...
mar 2005
Det er nemlig svært... For man ved jo også at hvis man kommer med en så anderledes holdning en alle de andre, så kan det sætte gang i noget der ligner en heksejagt(måske lidt overdrevet)
mar 2005
Springning
En af de ting jeg stilte spørgsmål til var, om det virkelig kunne passe at der var så mange "ustyrlige" ponyer i DK, der kun kunne rides med det ene eller det andet hårde bid, og jeg spurgte så til om det ikke kunne løses på anden måde(for jeg tror ikke på at over halvdelen af ponyerne var "vilde")
aug 2004
Følger: 70 Følgere: 67 Heste: 3 Emner: 239 Svar: 2.754
det var derimod det sidste svar du gav, jeg ledte efter
er forresten enig med °º•Julle elsker sin Lolle-Bolle•º *BIG styrer!* ! !
apr 2006
Følger: 44 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 38 Svar: 692
HVordan vil du ellers lære noget? HVis ikke dumå komme med indlæg til noget du ikke ved så meget om, er der jo heller ikke nogen til at forklare dig hvad det hele år ud på.
Hvornår må man komme med sin mening?