{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hestemarked i holland
  • #1   5. okt 2011 skal ikke i år men ikke for så mange år siden var den rideskole jeg er på nede og hente to stk. hanoveranere begge heste var super skønne og til MEGET billige penge. Desværre skete der en ulykke på vej hejm med hestene hvor den ene af dem faldt og brækkede haleroden, fik en stivelse i bagparten og en forvridning i nakken :S rigtig trist at det endte sådan men hun er kommet på benen igen og bruges i dag som hygge/selkabs hest. Den anden af dem havde en hovbyld men den blev også behandlet... så hvis det er fordi du går med tanken om at købe hest derfra så sørg for at have en rigtig dygtig chaffør der ved hvad hun/han laver (:

• #3   5. okt 2011 Hvor og hvornår..?

• #4   5. okt 2011 Har aldrig været på hestemarkede i Holland, men kender nogle der har hentet heste derfra (: . Men de fleste af de heste der bliver solgt dernede (så vidt jeg ved) er dem som er kasserede andre steder fra, så jeg ville passe lidt på (:

• #6   5. okt 2011
    Hollænderne er jo ikke anderledes end de Danske sælgere? :-)) Så kig jer for og få evt hestene tjekket af dyrlæge:-)... præcis på samme måde som når man køber af Danskere:-)

• #8   5. okt 2011 jeg vil rigitg gerne derned men kan ikke finde nogle jeg kender der skal derned og kan ikke selv køre....

• #9   5. okt 2011 hvorhenne i holland :)?

• #10   5. okt 2011 Amalie - det er også derfor jeg skriver så vidt jeg ved (; . Min veninde købte en fantastisk springende hoppe, den skøn, men blev kasseret dernede pga. dens temperament og det var bl.a. hende der fortalte mig at de heste man køber billigt dernede er dem som er blevet kasseret til sportsligt forbrug (: . Men det jeg egentlig bare ville pointere var at man altså skal være opmærksom (:

• #12   6. okt 2011 Hej pia
    Vi e 6-7 stykker her fra stalden der skal der ned. Vi tager med bus fra sønderjylland. jeg tror jeg har biletter i overskud. du kan skrive så kan vi snakke om det.
    Hilsen linda struer

• #13   16. okt 2011 er der nogen som skal derned her fra sjælland ,,,,,,,,,,,

• #14   16. okt 2011 der er stadig pladser i den samlede bus til kun 350 kr

• #15   20. okt 2011 til jer der var så heldige at komme med, må jeg høre om jeres oplevelser og gerne jeres indkøb af hest, udstyr......

Kommentér på:
hestemarked i holland

Annonce