{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At ordne man første gang
  • #1   4. okt 2011 Ryk den! smiley

• #2   4. okt 2011 Det bliver den ikke kortere af, men tyndere, og det behøver vi aldeles ikke smiley

• #3   4. okt 2011 Den skulle også gerne blive kortere.. (:
    Men vil sige at det lyder voldsomt at bruge en klipper til det.
    Hvad med en kam og en saks?!

• #4   4. okt 2011 Jeg frygter bare det bliver for lige? smiley

• #5   4. okt 2011 Tror det er mere sikkert med saksen end en løbsk klipper. smiley Det er jo ikke bare en lille tot der måske bliver for kort, det kan jo sagtens hurtig blive en af de større.
    I stedet for at klippe vandret med saksen, så gør lige som frisøren.. (: Klippe "op" i manen.. Det gør jeg når jeg studser man på heste!

• #7   4. okt 2011 Jeg klipper lige først, og derefter med fortynder saks.. ser forfærdeligt ud de næste par dage, men giver efter det et naturligt resultat.

• #8   4. okt 2011 jeg ville skære

• #9   5. okt 2011 alm. saks og fortynder saks, først den almindelig saks, i den længde man ca. vil ha, og derefter fortynder saksen, til at tage de nederste spidsrer for det ikke skal se for lige ud.

• #10   5. okt 2011 Jeg vil heller ikke have en helt lige man, derfor rykker jeg den, da den så bliver lige, med lidt tilfældige ujævnheder - det mest naturlige look, efter min mening.

Hvis du klipper bliver den helt lige.

• #12   5. okt 2011 Jeg bruger sårn en smart kniv som skærer hårerne over, så den får det naturlige look uden at manen bliver super tynd (:
    for min har også tendens til tynd man (:

• #13   5. okt 2011 Øvelse gør mester, og der bliver sikkert grimt de første par gange smiley

sidst jeg ordnede man (2. forsøg...) blev det faktisk ret godt.
    Jeg startede med at klippe den lige (GRYDEFRISURE, grimt!!) men det skal man starte med. Klippede den ikke aaalt for kort, den kunne nok godt ha' været kortere, men hellere for langt end for kort når man nu er nybegynder.

Derefter bruge jeg samme metode som når man rykker man, men istedet for at rykke, klippede jeg bare totterne af så langt oppe jeg kunne.
    Metoden:
    1. Man tager en lille tot hår.
    2. Toupér totten godt op.
    3. Når alt det øverste hår er touperet væk, og du kun har en lillebitte tot hår tilbage, klipper du den af så højt oppe som muligt.
    4. Red det touperede man ud igen.

Fortsæt med at gøre det, til du har gjort det over hele manen. Betragt dit arbejde, og vurdér om du skal "rykke" den lidt mere (vi klipper den jo faktisk bare.)

Fik inspiration til den ovennævnte metode ved at se denne video:
    http://www.youtube.com/watch?v=53E4-4UegFA
    smart, men dyrt udstyr, og du kan opnå det samme med en saks .)

• #14   5. okt 2011 Jeg klipper min, mest af dovenskab.

Men du må IKKE først klippe den lige, så vil den se klippet ud, uanset..

Så klip på kryds og tværs., Indtil den har en god længde. Nogle klip skal gå langt op, andre kun 3-5 cm.

Sådan har jeg gjort længe, og ingen kan se, min er klippet.

Kommentér på:
At ordne man første gang

Annonce