1.233 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

hest stikker af. hest stikker af.

hej..
for 3 uger siden ca. stak min hest af, fra jorden af, gjorde den 2 gange i trak hvor han løb lige hjem.. Hvor jeg bagefter tog ham med ud igen, indtil han stoppede..
i 2 uger nu, har jeg trækket ham hver dag, uden problemer næsten, han har dog prøvet at stikke af, men uden held.. dette sker kun fra jorden af..
nå men idag, skete det så igen han stak af fra mig, da jeg trækkede ham.. Have bid i ham, (har jeg normal aldrig) men var for at styre ham.. men han var ligeglad og løb selvom, så han ødelagde dit hovedtøj med bidet i, og fik nogen sår i munden, dette gjorde så at han stoppede med at løbe hjem af, men ventede på mig.

Jeg ved virkelig ikke hvad der sker for ham. da han ikke giver nogen tegn på angst overhovedet..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hest stikker af.
  • #1   30. sep 2011 vil sige jeg har haft hesten i 8 mdr, nu og han har aldrig gjort det før..

• #2   30. sep 2011 har haft massør på ham, og hun kan ikke finde noget som helst, ud over normal.. det er på marken/skov han gør det.. skal siges jeg kan normal trække med ham..

• #3   30. sep 2011 ja, det er der nok.. men tror ligesåmeget det er en dårlig vane han har fået.. smiley

• #4   30. sep 2011 Det lyder for mig som om, han har fundet ud af, at han er den stærkeste,
    og det er selvfølgelig rigtig uheldigt, hvis det er tilfældet. Jeg vil også klart anbefale, du får en prof. til at hjælpe dig. Han skal vide, du er lederen, og at du bestemmer, hvad der skal ske. Jeg kan se, du for 2 mdr. siden er startet med horsemanship med ham - måske er det netop her, kommunikationen mellem dig og ham er gået helt galt, så han nu mener, han er lederen?

• #5   1. okt 2011 Jeg er ikke klar over, om hun har fået undervisning i HMS, eller om hun selv træner HMS.

• #6   1. okt 2011 jeg har en der underviser mig i HMS og klassisk dressur.. som sagt han er en engel på bane, og kunne nemt trække ham før i tiden, uden problemer, han er bare begyndt på det her uden varslen.

Kommentér på:
hest stikker af.

Annonce