{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
791 visninger | Oprettet:

Er der nogen som kender til dette? {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Er der nogen af jer som måske kan hjælpe mig med hvad det betyder for hesten af den går som på dette video klip

http://www.hestegalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=259368

Er det noget som man overhovedet kan gøre noget ved. Og hvordan opstår det? Og vil hesten kunne bruges som tur hest i ny og næ? - Ved at ejer har brugt den til hygge ridning og avlshoppe... Men egner den sig overhovedet til dette?

Håber der er nogen som kan hjælpe mig med mine svare.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er der nogen som kender til dette?
  • #1   23. sep 2011 Det ser sgu lidt vildt ud, det kunne måske ligne at benet har været brækket og er vokset forkert sammen eller noget i den stil, vildt ser det ud. Jeg ville ikke købe en hest som går sådan.

• #2   23. sep 2011 Det er der mange heste som gør. Jeg har haft en del som gør det. Det er der som regel intet i.

• #3   23. sep 2011 Ser meget ubehageligt ud, ville holde mig langt væk fra at købe sådan en... det ligner den har været brækket eller noget, kan ikke forstå hvis det kan blive så slemt af smed og man så ikke har gjort noget smiley turde ikke købe den hvis det var mig, der er nok af fine heste til salg der ikke fejler noget smiley

• #4   23. sep 2011 Patella Lux, var lige hvad jeg også tænkte... Min lille Chihuahua har det.
    Vil ikke tro det er særligt normalt, hvordan man end vender eller drejer det, på en hest...

• #5   23. sep 2011 Anita -

Netop. - Jeg har desværre selv en hund der har PL, så kender godt til det.. og det var også det første jeg tænkte denne hest har, men da ejer jo mener at det ikke er arveligt (det er patella jo) og at hesten godt kunne rides, vil jeg sikre mig at der var nogen her inde som kunne komme med lidt input til hvad det dog kunne være.. (Ved udmærket godt at det kun kan være gæt fra alles sider, uden røgten... )

• #6   24. sep 2011 Hvis du vælger at købe den, forslår jeg du får DIN egen dyrelæge til at tjekke det, evt. røgten smiley

• #7   24. sep 2011 Det ser ikke sundt ud :s

Jeg tror ikke den ville kunne bære at blive reddet, da de kære heste jo gerne skulle kunne sætte sig godt ned i bagbenene og hvis benene bøjer væk fra den, kommer den til at trykke helt forkert i hasen. Ser virkelig ikke godt ud :S

Kommentér på:
Er der nogen som kender til dette?

Annonce