{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rambo Duo
  • #1   19. sep 2011 Det er et intet mindre end fantastisk dækken ..
    Jeg har altid været superglad for Rambo og den ekstra finesse med dynerne er dejlige ...
    Og dynerne kan også bruges i andre Rambo dækner ..

• #2   19. sep 2011 Det bedste dækken jeg har haft og det der har holdt længst smiley horseware's dækkener sidder stort set perfekt på alle og har aldrig givet nogen af mine heste skarvsår..

• #3   19. sep 2011 Jeg har brugt Rambo dækner på alle slags heste ..
    Unge, tykke, tynde, gamle ..

Det passede på dem alle ..

Det glemte jeg at skrive .. smiley

• #4   19. sep 2011 ET BILLIGT ALTERNATIV ER TIKAS DÆKKEN SOM FUNGERER HELT SOM RAMBO DUO. dET ER FULD T UD LIGE SÅ GODT - HAR ET HØJERE DENIR= BIDFASTHED 1680 DENIER MOD RAMBOES 1000 DENIER. pasformen er fuldstændig magen til undtagen navnet og så koster den kun 1299 incl 200 grams underdyne.

• #6   19. sep 2011 Tænker at hestene takker for v-udskæringen, der ikke generer, hver gang de tager hovedet ned! :0) Synes det fungerer supergodt med unerdynerne, så man nemt kan tilpasse og så ligger det rigtig godt på hesten. Kun godt om dette dækken (udover prisen, men jeg var heldig at få mit for 1000 med hals og underdyne med 100g og 200g brugt)

• #7   20. sep 2011 Line S: Det passer ikke helt ...
    For Rambo har patent på deres pasform bl.a. V-lukning.
    Og Rambos HPV ( vandtryk) er 3000 .. Det er der ikke mange andre dækner der har.

Kommentér på:
Rambo Duo

Annonce