{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.148 visninger | Oprettet:

Endelig ny sadel {{forumTopicSubject}}

Må bare lige dele min glæde med jer.

Jeg købte Belesto i februar 2010. og har lige siden ledt efter sadel. De først par måneder gik helt uden sadel.
I april fik jeg så en Spalding dressur med luft (ligesom cair) Den red jeg med i 2½ måned hvor jeg havde "sadelmageren" ude 2 gange og tilpasse den, og hver gang lå den perfekt.. den gled dog lidt i traven, men ellers gik han helt normalt.. Havde så kiropraktor ude i Juli (hun havde en sadelmagerelev med som skulle lære om anatomien) og de dumpede sadlen på stedet-. Den lå i såkaldt 4-punktsbæring, den lå lidt ud over sidste ribben og luft hører til i luftmadrasser, ikke sadler, som de sagde. og da de viste mig det kunne jeg godt se at det var helt galt.
øv uden sadel IGEN... Så har jeg ellers redet med Ride-on-pad fra barefoot i over 6 mdr, og havde så Line fra Flexi-sadler ude og blev dybt forelsket i en Baloun, men havde bare ikke de kr. den kostede, og måtte derfor fortsætte med mit ride-on-pad. Har i de måneder haft adskillige bomløse sadler på prøve men intet lå godt nok fordi han er så kort i ryggen. men Maj i år havde jeg endelig pengene til den, så jeg bestilte den, men da den så kom havde den desværre ikke fået åbne stigremsophæng, som jeg havde regnet med. Men Line var så sød at jeg fik lov at låne den "forkerte" (som var med lukkede) indtil min egen var produceret der er 8 ugers leveringstid på den)

Mandag ringede Line, at hun kunne komme forbi med den senere hvis jeg var på gården- Desværre forstuvede jeg mit knæ søndag så har ikke kunne ride før i dag...... og den sadel er bare for skøn og har bare en mega afslappet hest.... smiley ENDELIG smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endelig ny sadel
Kommentér på:
Endelig ny sadel

Annonce