{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Longegjord - str.?
  • #1   18. sep 2011 for mig er longegjorde et håbeløst project.....til min irish cob og mine islænder, dette da pony er for kort og full for lang - dette selv om de siger de lapper over, men probelmet er at full er i inderste hul om sommeren når sommerfed, men for lang når normal form, og omvendt med pony smiley kunne selvfølgelig købe en pony og så sætte længere gjord på eller full med kortere gjord, men så synes jeg lige pludselig det bliver et dyrere bekendskab med en longeringsgjord.

• #2   19. sep 2011 Jeg bruger en str Cop til min lille barocke PRE hoppe, som bruger str 17,5" mellem bom sadel. Den blev købt da hun var en lille smugle (MEGET) fed, og nu hvor hun har tabt sig en del, blev gjorden for lang, så jeg tog gjorden fra min sadel som er en del kortere. smiley

Den er også blevet brugt på min venindes Frieser, som bruger 17" sadel, hun er en okay bred hest, med en kæmpe brystkasse, og her ligger den også godt, dog er den orginale gjord for kort til hende, så der skulle en lidt længere gjord til. smiley

• #3   19. sep 2011 blance &Ida : hvor har du fundet en str cob henne? Jeg synes jeg har ledt overalt, men finder kun pony eller full

• #4   19. sep 2011 Rannvá V:

Jeg har også en longegjord i cob :o) Så tror nu ikke de er så svære at finde :o)
    Overvejer rent faktisk at sælge min, da den er lige lille nok..

Vh. Karina

• #5   19. sep 2011 Den blev købt i Hööks. smiley

http://www.hooks.dk/product.aspx?productid=420117&deptid=12&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Kan kun sig jeg har haft SÅ meget glæde af den, og at "pengene" blev givet godt ud, selv om den blev købt med gavekort. xD

• #6   19. sep 2011 JR: jeg synes eller jeg har ledt rigtig mange steder, både i butikker og på nettet. Har enkelte steder fundet en i cob men så har det ikke været den slags jeg kunne tænke mig, ofte meget store puder oppe ved ryggen og det er ikke det jeg vil have.

Blanca og Ida: den er lige precis den slags jeg har ledt efter smiley og kun andre sted har fået at vide de findes i pony og full. Men tusen tak så ved jeg hvad julegaven til hesten skal være smiley

• #7   19. sep 2011 Hehe, jamen det var da så lidt. smiley
    Det er en super lækker gjord, den ligger rigtig godt på lidt brede heste, og så kan den bruges til alt muligt, jeg bruger den tit når jeg træner liner med hesten, hvilket den er kanon til, pga af "køre-ringene". smiley

• #8   19. sep 2011 Mange tak. Det ser ud til, jeg bliver nødt til at måle hende ved gjordmålet, for at være sikker. smiley

Kommentér på:
Longegjord - str.?

Annonce