{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

Ny sadel - hvad med leveringstiden {{forumTopicSubject}}

Hejsa!
Jeg har netop stået overfor at skulle have ny sadel, og da jeg endelig havde fundet frem til den rette, måtte jeg væbne mig med en ny portion tålmodighed, da der er 7-8 ugers leveringstid.
Synes egentlig ikke det er et problem, da jeg ved at jeg få det rette udstyr når ventetiden er ovre, men hvad tænker I? Er 7-8 ugers leveringstid ok, på en ny sadel?
Mit spørgsmål går blot på nysgerrighed. smiley hvad er man villig til som rytter, i jagten på udstyr. smiley
Håber I vil bidrage til min nysgerrighed. :))

Fortsat god søndag aften alle HG'ere


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny sadel - hvad med leveringstiden
  • #2   11. sep 2011 8 uger er okay, jeg syntes det er værre når leveringstiden er omkring 6 mdr, der når man jo næsten at glemme at man har bestilt den. hehe smiley

  • #3   11. sep 2011 @Natacha, he he...det kunne godt blive et problem. :)6 måneder er sørme også længe, men så længe resultatet bliver godt, er det jo som regel ventetiden værd. (meeeen, alt med måde (: )

    men egentlig meget rart at se, at den generelle opfattelse er, at ventetid indenfor rimelighedens grænser, er ok. smiley


  • #4   11. sep 2011 ja, det er jo lige det..... Hvis det er værd at vente på, betyder tiden ikke så meget...

    Hvilken sadel er det så du skal have????


  • #5   11. sep 2011 Hvordan kan det være at I tør købe sadel over nettet? Altså her tænker jeg, hvordan an I være sikre på at sadlen passer ordentlig til både jer og hesten? Og hva så hvis den ikke passer, kan man så bare sende det retur og få pengene tilbage? smiley
    Jeg er selv på jagt efter en sadel og ved det skal være en wintec springsadel, men er lidt i tvivl med modellen og størrelsen, så tør simpelthen ikke bestille en, så i stedet håber jeg på at jeg kan finde en sadelmager som har det jeg leder efter.


  • #6   12. sep 2011 Jeg har bestilt en Sensation Hybrid.

    @Tjæz Jeg har ikke bare bestilt min sadel over nettet. Jeg har haft et par sadler(af denne type) på prøve og tilmed haft en sadelmager med i bedømmelse. Det har været en længere proces og mange sadler har været med i bedømmelsen og derfor er jeg sikker på at jeg får den rette sadel hjem. Skulle det mod min forventning ikke være tilfældet, kan sadlen naturligvis returneres.
    Jeg forestiller mig ikke, at der er længere ventetid på en sadel, hvis den er købt via nettet fremfor hos en fysisk sadelmager eller handler.(?) Er jeg forkert på den her?


  • #7   13. sep 2011 Tjæz.--- grunden til at der er så længe leveringstid er fordi det er sadler der bliver syet til ens hest (og en selv) i modsætning til at købe f.eks en wintec, som er lidt ligesom at købe en onesize kjole, nogen sidder den okay på andre kan ikke passe den, men fantastisk bliver den aldrig.....

Kommentér på:
Ny sadel - hvad med leveringstiden

Annonce