699 visninger
|
Oprettet:
Ny sadel - hvad med leveringstiden {{forumTopicSubject}}
Hejsa!
Jeg har netop stået overfor at skulle have ny sadel, og da jeg endelig havde fundet frem til den rette, måtte jeg væbne mig med en ny portion tålmodighed, da der er 7-8 ugers leveringstid.
Synes egentlig ikke det er et problem, da jeg ved at jeg få det rette udstyr når ventetiden er ovre, men hvad tænker I? Er 7-8 ugers leveringstid ok, på en ny sadel?
Mit spørgsmål går blot på nysgerrighed. hvad er man villig til som rytter, i jagten på udstyr.
Håber I vil bidrage til min nysgerrighed. :))
Fortsat god søndag aften alle HG'ere
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 56 Svar: 1.388
jun 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Heste: 1 Emner: 26 Svar: 87
men egentlig meget rart at se, at den generelle opfattelse er, at ventetid indenfor rimelighedens grænser, er ok.
feb 2006
Hvilken sadel er det så du skal have????
sep 2007
Følger: 44 Følgere: 420 Heste: 2 Emner: 85 Svar: 946
Jeg er selv på jagt efter en sadel og ved det skal være en wintec springsadel, men er lidt i tvivl med modellen og størrelsen, så tør simpelthen ikke bestille en, så i stedet håber jeg på at jeg kan finde en sadelmager som har det jeg leder efter.
jun 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Heste: 1 Emner: 26 Svar: 87
@Tjæz Jeg har ikke bare bestilt min sadel over nettet. Jeg har haft et par sadler(af denne type) på prøve og tilmed haft en sadelmager med i bedømmelse. Det har været en længere proces og mange sadler har været med i bedømmelsen og derfor er jeg sikker på at jeg får den rette sadel hjem. Skulle det mod min forventning ikke være tilfældet, kan sadlen naturligvis returneres.
Jeg forestiller mig ikke, at der er længere ventetid på en sadel, hvis den er købt via nettet fremfor hos en fysisk sadelmager eller handler.(?) Er jeg forkert på den her?
feb 2006
Ny sadel - hvad med leveringstiden