902 visninger
|
Oprettet:
stop med at dømme folk! {{forumTopicSubject}}
jeg havde i et andet indlæg skrevet det var noget pjat når folk ikke kunne respektere at andre folk har andre meninger end en selv! jeg synes det er fair nok og godt at der er andre som har en anden mening, men at sable personer ned for det!- det er direkte latterligt!- herefter bliver der indderikte sagt at jeg er en forkælet møg unge, der får at hvad jeg peger på! her vil jeg bare lige sige at det er SÅ meget forkert! jeg får ikke en skid, og det jeg har, er af mine egne penge! jeg har arbejdet røven ud af buksene for det jeg har! sku bare lige ud med det, da jeg ikke synes at folk kan dømme en på det man skriver om respekt!
aug 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Heste: 4 Emner: 4 Svar: 172
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.676
dec 2004
Følger: 313 Følgere: 289 Heste: 2 Emner: 951 Svar: 10.115
okt 2004
Følger: 80 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.651
Men altså - i det emne blev du sådan set spurgt, hvem det helt præcist var der havde sagt sådan til dig - men det fik du jo ikke svaret på. Jeg så ingen skrive til dig, at du var forkælet o.lign.
nov 2006
Følger: 39 Følgere: 35 Heste: 5 Emner: 46 Svar: 166
Du får jo intet ud af det.? jo okay selvfølgelig opmærksomhed, hvis det er det du ønsker, men det er da godt nok den forkerte slags. prøv at slappe lidt af og chill som Moe siger, det er et fritland vi lever i ´og vi bestemmer selv hvor meget vi vil ytre os. Og så heller ikke der stod det i dit andet inlæg.
Som stine siger, lad være med at tage dig af det. Det skal da kun være hvis det er fordi du har lyst til at nedværdige dig selv på den måde,
Der ville jeg nok have ladet være med at svare, for det gider jeg slet ikke spilde min tid på den slags. (: at folk ikke har deres værdighed er jo deres problem.
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.555
okt 2004
Følger: 80 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.651
stop med at dømme folk!