{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  anbefal gjord til rundmavet
  • #1   23. aug 2011 passier laver en rigtig go en.. tika har også en efterligning men ved ikke om den er lige så effektiv

• #2   23. aug 2011 Mange tak vil jeg prøve at kigge på : )

• #3   23. aug 2011 Antiskrid fra prof choice? Den har jeg brugt til min hest.. De fås i hvertfals op til 120 mener jeg..

• #4   23. aug 2011 vi har prøvet alt både dyrt og billigt - og jeg mener virkelig alt og intet lå ordentligt på vores lettere buttede dreng med helt minus sadel - og gjordleje. Men så købte en i stalden en Wintec cair gjord som vi prøvede og det er nok den ultimativt bedste gjord vi til dato har haft i hus.
    Ikke billig men virkelig suveræn - den fås i str. 85.

(link fjernet)

• #6   23. aug 2011 Findus & Pedersen P havde I prøvet den fra Passier også? Kan se prisen ca. er den samme, så vil selvfølgelig gerne have den bedste : )

Maja den vil jeg lige prøve at tjekke ud.

Har en anatomiske fra Thorowgood den er jeg ikke så imponeret over .

• #7   23. aug 2011 Jep den fra Passier var en af de første vi prøvede til ham og gled frem og gav ham nogle rigtig grimme gnavsår smiley savnede også noget fleksibilitet i den fra Passier. Efter den prøvede vi en næsten lige så dyr anatomisk lædergjord fra Kentaur og der var problemet det samme.
    Alle dem jeg kender med Wintec Cair gjorden er ovenud lykkelige - eneste minus for os er at den mindste str. er 60 cm og vi kunne godt have brugt en 55 cm.

• #8   23. aug 2011 Og den var også god imod at sadlen glider frem? Lyder lidt til at jeg står med samme problem som du stod med.

• #9   23. aug 2011 Den er i mine øjne helt suveræn og har virkelig gjort underværker på vores lidt rundmavede og helt sadelumulige ponydyr. Ikke en eneste lille bitte slidplet siden den gjord og den bliver liggende pænt tilbage specielt hans manglende gjordleje taget i betragtning.
    Nu har du jo lige en lidt større hyp end gennemsnittet, så der er nok ikke lige så stor mulighed for at du kan låne en af en bekendt og prøve på smiley

Men står du og ikke har et problem med at købe en af de dyre så kan jeg kun anbefale dig den her smiley

• #10   24. aug 2011 Okay : )
    Jeg siger mange tak for svar : )

Kommentér på:
anbefal gjord til rundmavet

Annonce