617 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Opklasning af pony"
Opklasning af pony
Jeg har her det sidste tid overvejet at starte et D-stævne i dressurpå min pony. Sagen er dog den, at jeg er faldet for aldersgrænsen. Jeg ville gerne høre lidt mere om reglerne for opklasning, om ...
Jeg har her det sidste tid overvejet at starte et D-stævne i dressurpå min pony. Sagen er dog den, at jeg er faldet for aldersgrænsen. Jeg ville gerne høre lidt mere om reglerne for opklasning, om ...
Skrevet af: MajaundIda - 9. mar 2014
opklasning af pony
Hej :) jeg stå i det problem at jeg er blevet for gamle til at stille på min pony, men vi gerne ud og starte, enden jeg skal af med ham. Men hvordan klasser med man en pony op til hest ? mange t...
Hej :) jeg stå i det problem at jeg er blevet for gamle til at stille på min pony, men vi gerne ud og starte, enden jeg skal af med ham. Men hvordan klasser med man en pony op til hest ? mange t...
Skrevet af: ''Mia <'3 Dexter<'3 e - 19. feb 2013
Opklasning af pony
nu håber jeg der er nogle der kan hjælpe mig. er desværre for stor til at starte pony pr. 1 januar 2008. men jeg vil ikke af med mine skønne ponzer. om det så betyder det er slut med stævner.. men ha...
nu håber jeg der er nogle der kan hjælpe mig. er desværre for stor til at starte pony pr. 1 januar 2008. men jeg vil ikke af med mine skønne ponzer. om det så betyder det er slut med stævner.. men ha...
Skrevet af: . (¯`·._.· Louise·._.·´¯) . - 26. feb 2007
Spar penge på din forsikring
dec 2003
Følger: 33 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 69 Svar: 1.455
feb 2007
Følger: 97 Følgere: 89 Heste: 1 Svar: 337
okt 2008
Følger: 90 Følgere: 78 Emner: 104 Svar: 189
feb 2007
Følger: 97 Følgere: 89 Heste: 1 Svar: 337
jan 2006
Følger: 37 Følgere: 37 Heste: 5 Svar: 606