{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
738 visninger | Oprettet:

Tre fotos som beskriver din hest {{forumTopicSubject}}

Hej alle... og godmorgen smiley

Jeg tænkte det kunne være sjovt at kende lidt mere til folks heste herinde og man siger jo at et foto siger mere end 1000 ord.
Så sæt TRE (og kun 3, tak) fotos ind af din hest her med en kort beskrivelse af, hvorfor de fotos viser noget om din hests personlighed.

Jeg kan jo starte:
Foto 1: http://www.hestegalleri.dk/uploads_xl_wm/1277134.jpg?24-04-2011_23:22:57
Min hest er noget af det rarest, jeg nogensinde har mødt. Det kan man også se i hans rares øjne smiley

Foto 2: http://www.hestegalleri.dk/uploads_xl_wm/1288323.jpg?24-04-2011_23:22:57
Det her foto betyder rigtig meget for mig. Han står med en rigtig grim hegnskade og er IKKE på smertestillende. Han var 3 år gammel og stod alene i en stald i 2 uger (de andre var på græs). Alligevel var han glad og 100 % nem at have med at gøre. Han er bare nem!

Foto 3 (taget af KT foto): http://www.hestegalleri.dk/uploads_xl_wm/2492811.jpg?24-04-2011_23:22:57
Sidst men ikke mindst, så er han er rigtig drengerøv smiley Som altid finder på skøre ting. Han er en af de mest underholdende heste jeg kender, da han altid er enormt fjollet og laver narrestreger smiley

Ja det var så min lille pruhest. Hvilke 3 fotos beskriver jeres hest?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tre fotos som beskriver din hest
  • #1   20. aug 2011 (link fjernet)
    Fordi Baloo er SÅ sød i spirngning - her er jeg så ved at lære at springe i foråret 2011, og jeg får overbalance og hænder ude på hans hals, og alligevel vælger han at springe, den dejlige dreng.

(link fjernet)
    Fordi jeg stoler utroligt meget på Baloo. Jeg har frygt for at springe på ham, i angst for at han kommer til skade. Så her springer vi for første gang i 4 måneder - uden sadel, uden trense og uden hænder

(link fjernet)
    Det som vi bruger mest tid på - dressurtræning. Dette er dog et gammelt billede og vi er blevet noget bedre nu (:

• #2   20. aug 2011 hvordan er det nu man linker til billeder?(:

• #3   20. aug 2011 (højreklik på fotoet og kopier linket)

• #4   20. aug 2011 Okay jeg prøver(:

(link fjernet)
    - Alle har altid sagt at Emma var så sur, smeden kaldte hende endda "dragen", hun gad aldrig snakke eller nusse. Nu er hun simpelthen det største nussehoved, og hun skal altid lige nusse når man er hoppet af hende( :

(link fjernet)
    - Hun er en engelsk fuldblod, og hende galop er simpelthen suveræn, jeg har aldrig redet på en hest/pony med en så lækker galop. Også kan hun blive ved og ved og ved!

(link fjernet)
    - billedet taler rimelig meget for sig selv, hun skal altid overdrive. Dette er altså en bom der ligger på jorden(:

• #5   20. aug 2011 Nr 1
    (link fjernet)
    Cruizer er opmærksom og lærenem. Der er ikke nogen ting jeg har præsenteret hende for, som hun er gået i fuldstændig bakgear over. Hun forsøger sig frem og. Ikke engang da hun fik rytter på ryggen for første gang... "Nå nu sidder der en pige på min ryg, ja ja så tager vi den derfra"

Nr 2
    (link fjernet)
    Nysgerrig og skal pille i alt muligt.

Nr 3
    (link fjernet)
    Ja man har vel fuldblod i årerne og krudt i måsen smiley

• #6   20. aug 2011 Mie M

Hvor er det sødt det sidste billede ;D

• #7   20. aug 2011 Fordi han er stærk og smuk og vild, men alligevel vælger at være hos mig og samarbejde
    (link fjernet)

Fordi jeg selv har arbejdet ham op fra ingenting, og han nu er så blød og vidunderlig under rytter
    (link fjernet)

Fordi jeg aldrig har set sådan en blidhed, ro og harmoi i en hests øjne før... eller så smukt et ansigt for den sags skyld.
    (link fjernet)

• #10   20. aug 2011 Højre klik på fotoet

tryk egenskaber

og kopier adressen (url)

• #11   20. aug 2011 adresse linket starter gerne med http og slutter med jpg

• #13   20. aug 2011

Det er overhovedet ikke svært!

1. (link fjernet)
    På dette billede kan man se hvor fantastisk rar Sebastian er, hans øjne er så rolige og fantastiske!

2. (link fjernet)
    Sebastian er både en fantastisk øvet-hest og en fantastisk begynder-hest. Alle kan ride på Basse, og man får udfordring uanset hvilket niveau man rider på, idet han kan ALLE hesteøvelser.

3. (link fjernet)
    Sebastian & mig - vi ligner bare hinanden på så mange måder, hygger os og har det altid sjovt! Han er virkelig min soulmate, og det synes jeg at dette billede viser rigtig godt :o)

• #14   20. aug 2011 Håber det er okay, at jeg linker til min afdøde pony også, da han stadig betyder hele verden for mig.
    Plus min nye skønne hest.

Min pony smiley
    (link fjernet)
    - fordi jeg aldrig i min vildeste fantasi havde drømt om at kunne gøre dette med dig. Du er en ener <3.

(link fjernet)
    - fordi han er så ubeskrivelig smuk.

(link fjernet)
    - tjaa, man ved bare, når man hører sammen <3.
    JEG SAVNER DIG ZAKKI smiley

Min nye hest - Cylle smiley
    http://www.hestegalleri.dk/uploads_large_wm/2514167.jpg?05-07-2011_17:09:13
    - fordi du gør det muligt. Og fordi du er så ubeskrivelig smuk også.

(link fjernet)
    - fordi til at starte med, der kunne jeg ikke engang ride ud på dig uden du skulle lave ballade og være på tværs, men nu er alt muligt <3.

(link fjernet)
    - fordi du altid er så glad <3.
    Cylle er en ener!
    Han kommer aldrig til at erstatte Zakki, men han har virkelig fået en stor plads i mit hjerte. Han er den bedste efterfølger, som jeg kunne have fået.

(Kig gerne forbi begge :D)

• #15   20. aug 2011 øv kan ikke finde ud af hvordan man sætter billeder ind og syntes ikke der er noget der hedder egenskaber ???
    der er noget der hedder "kopier link" men så kommer hele linket og alle billederne ???? hvad gør man

• #16   20. aug 2011 Håber også jeg kan linke til min tidligere halvpart, da hun stadig betyder så meget for mig :-)<3.

1. Da hun kom til rideskolen kunne hun intet - vi måtte igennem en masse kampe før det kom til at se sådan ud, men uden at ville lyde som en 12-årig pige vil jeg vove at sige, at jeg har lært Vickie det hun kan nu.
    (link fjernet)

2. Igen - spring som dressur smiley jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg er faldet af vickie til spring, og faldt da stadig af den sidste periode jeg havde part på hende, men vi blev bedre og bedre, og til sidst kunne man da ende med et heldigt øjeblik, hvor det så ud som om man kunne springe bare lidt på ponyen smiley
    (link fjernet)

3. Og til sidst - fordi Vickie er den eneste pony og/eller hest jeg vil føle mig tryg ved. Har ikke mødt en hest jeg føler mig mere tryg ved end Vickie <3. Hun er så sjov, og det udtryk hun noglegange har i øjnene.. hun er det mest rolige væsen, men samtidig kan hun have en dag hvor hun bare har krudt i røven og spasser ud ved den mindste berøring - og en lazyday, hvor man næsten ikke kan sparke det tykke dyr igang :-*
    Ja.. hun er bare helt sig selv. Det dér med at have personlighed som et menneske, det har vickie virkelig :'-) smiley
    (link fjernet)

Det blev måske lidt langt, den tekst xD
    jeg kom aldrig til at ride kun i rebgrime på Vickie, eller springe uden sadel i skoven, eller slippe hende løs og lave HMS med hende..
    men alligevel.. der sker noget når man finder den pony man virkelig har det bedst med, og det er uanset om man så har kravlet under maven på den eller ej, eller hvad man nu ellers vil kalde tillid.. smiley
    Og jeg synes det er underligt, hvordan nogle kan sige at hesten er fin, men så, når der ikke er andre ledige heste, så er den pludselig one in a million.. enten er kemien der eller også er den ikke. Man kan sagtens have en hest som man elsker, og så finde endnu en hest, som man også elsker, men synes det er underligt pludselig at skifte mening fordi man vil have en hest at være "soulmate" med -.-
    - sorry! det blev til et slags klageindlæg også, men pointen var bare at jeg altid vil elske Vickie, og aldrig vil skifte mening om det, for hun er one in a million, once in a lifetime, hun er min Vickie :') smiley

sorry, langt indlæg...

• #17   20. aug 2011 (link fjernet)
    De skønneste, og blideste øjne jeg nogle sinde har kigget ind i.

(link fjernet)
    Altid villig og nysgerrig for at lære nye ting smiley

http://i52.tinypic.com/2n183kn.jpg
    Ja... vi tænker lidt ens.. eller, udtrykker hvertfald vores ansigter ens xD

Kommentér på:
Tre fotos som beskriver din hest

Annonce