{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hud løs i munden (bid?)
  • #1   16. aug 2011 Det kan være det hele på en gang, ved ikke om du rider på bagparten eller forparten, men det kan også ha meget at sige hvis han hænger sig meget på tøjlen og bliver ført med stram hånd.

Jeg ville personligt droppe bidet HELT en periode (kan i ikke ride bidløst, så brug tid fra jorden) og når han har fået en lang pause, og er blevet HELT pæn i munden uden det mindst sår, ville jeg overveje at købe et lettere, gummibid (kan ikke huske hvad de hedder) fungere det ikke ville jeg nok skifte ridestil og lære at ride bidløst ..

(er selv bidrytter)

• #2   16. aug 2011 Det er ikke kun når han bliver redet ligeså meget når han bare er i hallen med hovedtøjle eller bliver skridtet på tur.
    Nej den kan ikke ride bidløs den er har haft rytter på en uge maks. og det nytter jo ikke bare droppe bidet hvis problemet opstår ved opstart igen.
    han rider med happy maouth bid (gummi)
    Men han har ingen sår eller sårt skorper eller bløder. Han er bare blevet helt lys ved bidet (hudfarvet) og andre steder er han sort..
    Synes det lidt voldsom at skulle overveje at blive bidløs hvis det bare er hovedtøjle som måske er indstillet forkert og det kun har stået på en uge.

• #3   16. aug 2011 Nikole: indstil trensen så løst som muligt (uden han kan smide bidet) og prøv forskellige materialer .. Det er jo så det eneste du kan gøre, hvis du ikke er interesseret i de andre muligheder, må man jo bare håbe det virker så. Pausen med biddet var ment så du kan se om der er ændringer, pluds at jeg er sikker på det gør rigtig ondt at ha noget i munden når han er hudløs ..

• #4   16. aug 2011 Line P: jeg tænkte heller ikke på det der helt gummibid, men det der der intet vejer og er helt blødt, men samtidig med metal agtig overflade .. Aaarh kan ikke huske hvad det hedder smiley

• #5   16. aug 2011 mange heste reagere på forskellige metaller i biddet, prøv at skift det ud med noget andet metal.

• #6   16. aug 2011 Prøv med et andet matriale bid, muligvis et muffe.

Kommentér på:
hud løs i munden (bid?)

Annonce