{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

fredag d. 5-8-11 {{forumTopicSubject}}

jeg ville lige på en aftentur med tess for at slappe af. vi havde fået ny sadle og den virkede til at ligge pisse godt på hende. alt gik fint som det plejer. ind til vi kom ud af stalden. jeg stillede hende på fliserne som jeg plejer tog bøjlerne ned vi nussede osv der var ikke noget. men men. jeg nåede kun lige at sætte mig op på hende, og så rejste hun sig, jeg ville lene mig frem for at få fat ved halsen men nåede det ikke vi gik helt bag over, jeg kan ikke huske det hele. men jeg lå på jorden og kunne ikke bevæge mig, min højre arm lå under mig. og følsen var der ikke. jeg så tess løb. og kiggede efter mig, stoppede og sked, og løb hen til mig forbi mig og ombag ved. jeg fik fik fat i min mobil og ringede ind til min veninde, og vi fik fat i 112. da falck kom og læge bilen mente de bare min skuldre var gået af led, men det viste sig jeg havde smadret skulderen og knust albuen.

der var ikke noget at se på tess. og mærke. nu vil jeg havde hende under søgt. om hunhar ondt et sted. og så med sadlen. men fuck det gør ondt på mig

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fredag d. 5-8-11
Kommentér på:
fredag d. 5-8-11

Annonce