{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

Nu skal i hører! {{forumTopicSubject}}

Ham hvor min nina står ved, kom jeg op og skændes med ang at ride under nogen hjælpemidler og med.
Han blev ved med at sige man skal ride med hovedtøj og sadel ovs.. Jeg holde på at hovedtøj sadel og alt det der kun var for vores egen skyld og ikk for hesten da det ikk er dens natur at have det på. så begyndte han på at men altid skulle have hovedtøj på og at man overhoved ikke kunne ride nina (Har fået den af ham) kun i grime også begyndte jeg at grine og det pissede ham totalt også sagde jeg at jeg havde redet masser af gange kun med grime også blev han sku stille også sagde jeg at jeg næsten aldrig havde hovedtøj på chanel så sagde han tænk på dem der kører med hest det er også skyld for de heste så, så sagde jeg ja på en måde den er ikk født til at have det på og hvis chanel skulle tilkøres skulle det ske uden hovedtøj så begyndte han på hvis hesten blev bange og løb så kunne man ikk styrer den så sagde jeg at hvis en hest stoler på dig 100% løber den heller ikk fra dig, for den løber heller ikk fra sin flok bare fordi den blev bange så råbte han næsten at dem der rider uden hovedtøj og det havde ikk forstand på heste og det pis, FUCK hvor blev jeg sur, så sagde jeg bestemt at en hest ikke kunne lærer vores sporg men vi kunne lærer det og det var på den måde jeg snakkede med hesten. så gik jeg ud og tog nina og cæsar ud af deres boks og ud på folden (havde været ude at ride) uden grime der hang underkæben på ham for dte kunne han jo ikk... så tog jeg hjem.
Hvad synes i jeg synes dte er komisk... hehe smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu skal i hører!
Kommentér på:
Nu skal i hører!

Annonce