{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.362 visninger | Oprettet:

Svindler fra England på banen igen {{forumTopicSubject}}

Hej Alle HG'er ta jer iagt!

Svindler fra England er på banen igen, han har sendt mails afsted til rigtig mange både i dag og den sidste uges tid, han handler med falske checks! Det er den samme som der også har været sager med tidligere. Her er en kopi af mailen som jeg fik:

Hello,

I'm so delighted to keep you aware in respect of your horse (Elirif) advertisement i found in the web. I will like to make a surprise package gift to my son on his birthday while am currently on sailing duty.

Please kindly update me if the horse is still available for sale and very last price.

Thank you and looking forward to read from you soon through my email.
Kind regards,

Edmond Smith
138 Woolacombe Road,
London, SE3 8QN,England

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svindler fra England på banen igen
  • #1   12. aug 2011 øv altså.. men hvad med at spørge efter et nummer på ham? smiley

• #2   12. aug 2011 send det til politiet vil jeg mene

• #4   12. aug 2011 Janet moore kan jeg i samme forbindelse advare imod!

• #5   12. aug 2011 Jeg kan godt melde det til politiet, men tror ikke de kan gøre så meget ved det.
    det skal være de personer som er blevet "røvet" en hest af ham der står med den ugyldige check i hånden der skal tage affærre, jeg kan nok ikke gøre andet end at gøre folk opmærksomme på det igen.
    selv om jeg gerne vil da han ikke skal have lov til det, og der skal nok være nogle som ikke har hørt om det og hopper i med begge ben, det er bare forfærdeligt!

• #6   12. aug 2011 ja der er flere har jeg fået af vide, jeg skrev til ham hvad min midstepris var da jeg ville høre hvad han så ville skrive og her er svaret:

Hello,

Thanks for the mail, the horse Elirif for 34000 is ok. My son is a very good rider, he would take very good care of her. He live in a farm villa, i promised you they will have another farm animal or friend living with the horse. I hope the horse is beautiful with cute personality?

Payment will be by check and also i have a reputable cargo delivery company and the veterinarian to arrange for the paperwork, health certificate and coggins.
    The veterinarian will come to your place to do what he needs to do
    in order for the horse to be able to travel, since is my responsibility.

Payment includes the cost and pick-up/delivery, as soon as the check
    arrives, i will inform the company immediately to contact you on details
    information needed for the pick-up.

Kindly provide me with your details for cheque payment.

- Name on Check (exactly as it will appear on the check)
    - Postal Address (for delivery)
    - Telephone Number

NB;
    A COMPENSATION WILL BE MADE TO YOU WHILE YOU REMOVE THE ADVERT FROM THE WEBSITE AND CONSIDER IT SOLD TO ME WHILE I WAIT YOUR REPLY WITH THE REQUESTED INFORMATION FOR PAYMENT.

Regards,

Edmond Smith

det er sådan han gør, han sender en check som er gyldig på depositum, så folk tror han er reel nok, og derefter sender dyrlæge og transsport firma ud efter hesten, hvorefter man finder ud af at checken er falsk eller i nogen tilfælde hæver beløbet tilbage, da checken er falsk

• #7   12. aug 2011 Hej,
    Am Janet Moore .. Jeg vil bare gerne vide, om din {Saddle} stadig er til salg .. Venlige komme tilbage til mig med dette detaljer nedenfor, hvis stadig til salg, såsom: -

1.Present tilstand.
    2.Least salgspris i euro Valuta

Ser frem til at høre tilbage fra dig, så vi kan gå videre.
    Regards
    Janet Moore
    ==================================
    Hello,
    Am Janet Moore..I just want to know if your {Saddle}is still for sale..Kindly get back to me with this details below if still available for sale such as :-

1.Present Condition.
    2.Least selling price In Euros Currency

Looking forward to hear back from you so we can proceed further.
    Regards
    Janet Moore

• #8   12. aug 2011 Man skal også passe på med Janet Moore smiley

• #9   12. aug 2011 Nu jeg ikke godt til at engelsk og jeg ved ikke hvem janet moore er nogle der gider fortælle??:)

• #10   12. aug 2011 God*

• #11   12. aug 2011 HOV havde ikke lige set de andre indlæg;)

• #12   12. aug 2011 de lever af og snyde folk ved og sende for høje ugyldige check og så skal man overføre penge tilbage til dem, og da der kan gå helt op til en måned før banken kan se om en check er ugyldig kan man risikere og stå tilbage med tabet og have mistet både sadel/hest eller hvad det nu er de snyder folk for.

disse folk tjener deres løn hver dag ved og sidde og snyde folk..

• #13   12. aug 2011 Sådan nogle IRRITERENDE folk! Melder man dem så ikke bare til politiet?:)

• #14   12. aug 2011 jeg er temmelig sikker på at det danske politi ikke kan gøre noget ved det, da det er i et andet land de sidder og gør det hele fra, ret mig bare hvis jeg ikke har ret

• #15   13. aug 2011 kan ikke forstå at der kan gå en måned før at banken finder ud af at checken ikke er gyldig. Ved checks fra udlandet kontaktes den udenlandske jo af den danske bank. Så allerede der kan der vel gives svar på om checken er stjålet, ugyldig eller hvad den nu er???

Har nogen herinde rent faktisk prøvet det, altså at modtage checken og hvad skete der så?

• #17   13. aug 2011 det kan ikke ses med det samme at checken er falsk, så derfor kan man pludselig stå med et kæmpe tab den dag de finder ud af pengene mangles til dækning af check, så trækkes pengene igen på din konto.

der har været flere der har prøvet det med hest har jeg læst for noget tid siden på HN.

de danske politi gør vist ikke så meget ved det, dem som sidder og laver de numre der har kontore hvor de sidder og laver det og laver ikke andet hele dagen som og prøve snyde folk.

• #18   15. aug 2011 Hej. han har også sendt de samme mails til mig!

Kommentér på:
Svindler fra England på banen igen

Annonce