{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
989 visninger | Oprettet:

god sadel til pony {{forumTopicSubject}}

jeg søger en sadel til min pony da den han har nu er for lille til jeg kan være i den. han har en meget kort ryg, og det er derfor det er svært at finde en sadel hvis den også skal passe rytteren, uden at vægten bliver fordelt forkert, sadlen skal helt ned i de 15 men der skal kunne være en 'stor' rytter i.
så jeg søger:
en lille sadel, som fordeler vægten lige, og som der er plads til en lidt større rytter i (er 14 år)
det skal være en spring sadel el. kombi smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  god sadel til pony
  • #1   11. aug 2011 Kun en sadelmager kan hjælpe dig med så komplekst et sadelproblem. At spare en sadelmager væk kan resultere i en uridelig pony på sigt og ærgelige penge givet ud på sadler der ikke er tilpasset optimalt.

Håber en dygtig sadelmager kan finde lige netop den sadel der kan passe jer begge smiley

• #2   11. aug 2011 Pessoa i pony modellen er rigtig fin smiley har jeg haft til min gamle 2'er pony med en meget kort ryg - brugte 115 i dækkener og den kunne jeg sagtens være i. Den kan min mor på knap 170 også være i uden problemer (-:
    den var 15 3/4" smiley

Ellers har jeg gode erfaringer med Bates pony sadlen, dog dressur smiley tror den fås i spring også, den er rigtig kort(: og så sidder man fantastisk i den ! smiley

Held og lykke med jagten (;
    Mener begge sadler ligger omkring 7 - 10.000 kr for nypris smiley

• #3   12. aug 2011 ok, Tak smiley

Kommentér på:
god sadel til pony

Annonce